با زائران در مرز‌های چذابه و شلمچه؛ عبور کردن ۲۵ هزار زائر خارجی از مرز شلمچه به عراق / پایانه مرزی چذابه مشکل تامین آب ندارد+تصاویر

این روز‌ها مرز‌های شلمچه و چذابه پر از حال و هوای حسینی است که در این بسته خبری شاهد آخرین اخبار از وضعیت تردد زائران در این ۲ مرز خواهیم بود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  فرمانده انتظامی خوزستان گفت:عبور زائران از مرزبین المللی شلمچه نسبت  به سال گذشته رشد ۴۲۰ درصدی داشته است.

تردد زوار در پایانه مرزی چذابه

با زائران در مرز‌های چذابه و شلمچه؛ عبور کردن ۲۵ هزار زائر خارجی از مرز شلمچه به عراق / پایانه مرزی چذابه مشکل تامین آب ندارد+تصاویر

۳۵ سایت مخابراتی سیار در مرز‌های چهار گانه

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیش بینی که از بابت افزایش زائران به دلیل حذف ویزا شده بود به طور تقریبی در چهار پایانه مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه ظرفیت پهنای باند و زیرساخت هایمان ۲ برابر شده است.

عبور تاکنون ۲۵ هزار زائر خارجی از مرز شلمچه به عراق

مدیرکل امور اتباع خارجی وزارت کشور گفت: تاکنون ۲۵ هزار زائر خارجی برای شرکت در راهپیمایی اربعین از مرز شلمچه به عراق رفته اند.

خدمات رسانی هلال احمر به بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ زائر اربعین

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از بهره مندی بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ زائر اربعین حسینی از خدمات امدادی و درمانی این جمعیت خبر داد.

با زائران در مرز‌های چذابه و شلمچه؛ رشد ۴۲۰ درصدی عبور زائران از شلمچه/ پایانه مرزی چذابه مشکل تامین آب ندارد+تصاویر

 

پایانه مرزی چذابه مشکل تامین آب ندارد

رضا نجاتی دبیر ستاد اربعین خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  پایانه مرزی چذابه تا کنون مشکلی در زمینه آب نداشته و روند خدمات دهی به زائران همایش پیاده روی اربعین به خوبی انجام می شود.

او افزود:خط انتقال آب تا در پایانه های مرزی خوزستان کشیده شده همچنین نماینده آب روستایی با تانکر های آب رسانی سیار مستقر هستند تا در صورت نیاز آب به مواکب انتقال دهند.

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت کشور از چذابه

علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: با تمهیدات و تدابیر صورت گرفته نیروی انتظامی، امنیت کامل در تمامی مرز‌ها جمهوری اسلامی منتهی به کشور عراق به خوبی فراهم شده و مردم با نظم خاصی سفر به عتبات عالیات هستند.

با زائران در مرز‌های چذابه و شلمچه؛ رشد ۴۲۰ درصدی عبور زائران از شلمچه/ تهیه گیت‌های اضطراری برای پایانه مرزی چذابه +تصاویر

 

افزایش تردد زائران اربعین از مرز شلمچه

کوروش مودت فرماندار ویژه خرمشهر روز چهارشنبه شمار عبور زائران اربعین حسینی از گذرگاه شلمچه در ۲۴ ساعت گذشته را ۸۶ هزار نفر بیان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و پیش بینی می شود تردد زائران از گذرگاه شلمچه به بیش از یک میلیون نفر برسد.

تهیه گیت‌های اضطراری برای پایانه مرزی چذابه

احمد سبحانی مدیر پایانه مرزی چذابه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تردد در پایانه مرزی چذابه روان است و روند عبور و مرور زائران اربعین حسینی به خوبی انجام می شود و مواکب کار خدمات رسانی ، طبخ غذا و اسکان را انجام می دهند.

با زائران در مرز‌های چذابه و شلمچه؛ رشد ۴۲۰ درصدی عبور زائران از شلمچه/ تهیه گیت‌های اضطراری برای پایانه مرزی چذابه +تصاویر

 

موکب داران در پایانه مرزی چذابه آموزش می بینند

مصطفی طحان رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین اربعین طرح آموزش موکب‌داران اربعین حسینی از سوی هلال احمر این شهرستان در پایانه مرز چذابه اجرا شد.

توزیع روزانه ۷۰ هزار وعده غذایی بین زائران اربعین حسینی در شلمچه

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه گفت:روزانه ۷۰ هزار وعده غذایی شامل صبحانه، نهار، شام و میان وعده بین زائران در مرز شلمچه توزیع می‌شود.

با زائران در مرز‌های چذابه و شلمچه؛ رشد ۴۲۰ درصدی عبور زائران از شلمچه/ آموزش موکب داران در پایانه مرزی چذابه +تصاویر

 

مراجعه زوار به درمانگاه و بیمارستان صحرایی شلمچه

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از ۱۳ تا ۱۵ مهرماه امسال هزار و ۹۲۱ زائر به درمانگاه و بیمارستان صحرایی دانشکده علوم پزشکی در منطقه شلمچه مراجعه کردند.

رشد ۴۲۰ درصدی عبور زائران از شلمچه نسبت به مشابه سال گذشته

سردار حیدر عباس زاده فرمانده نیروی انتظامی خوزستان شامگاه گذشته گفت: از ابتدای صفر تاکنون ۲۶۰ هزار زائر از شلمچه به عراق رفته اند که این تعداد زائر در مقایسه با مشابه سال گذشته ۴۲۰ درصد رشد جمعیتی را نشان می دهد.

با زائران در مرز‌های چذابه و شلمچه؛ رشد ۴۲۰ درصدی عبور زائران از شلمچه نسبت به پارسال + عکس

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.