فعالیت ۴۵ گشت راهداری برای ایمنی اتوبوس‌های زائران اربعین

مدیر کل راهداری حمل و نقل و جاده‌ای استان کرمان گفت: تعداد ۴۵ گشت راهداری در قالب پانزده تیم به صورت شبانه‌روزی در محور‌های شمال کرمان برای ایمنی زائران اربعین فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید علی حاج سید علیخانی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: باتوجه به حجم بالای تردد وسایل‌نقلیه عمومی و شخصی در محور‌های اصلی جنوب به شمال استان که اتوبوس‌های زائرین اربعین را از مبداء استان سیستان و بلوچستان و کشور‌های افغانستان و پاکستان و هندوستان شامل می‌شود به استان ما وارد و خارج می‌شوند که در این رابطه گشت‌های راهداری استان با آمادگی کامل و بصورت شبانه روزی خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به زائران را با عشق و علاقه به دوستداران حضرت ابا عبدا... الحسین علیه السلام انجام می دهند.

او با اشاره به اینکه راهدارخانه‌های استان کرمان برای پذیرایی و استقرار زائران اربعین آمادگی دارندافزود:با استفاده از توان فنی و ماشین آلات راهداری استان، چهار پارکینگ محل استقرار ماشین الات راهداری مانند جرثقیل، لودر، کامیون و... احداث و ماشین الات مذکور در آن‌ها مستقر شده اند تا درصورت لزوم امکان دسترسی به آن‌ها به سهولت امکان پذیر باشد.

حاج سید علیخانی تصریح کرد: با توجه به اهمیت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، مراکز مکانیزه معاینه فنی سراسر استان نیز بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات فنی به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هستند.

او اولویت اصلی این اداره کل را در اعزام زائران اربعین حسینی با ناوگان مسافربری اتوبوسی برون شهری، تامین حداکثری رضایت‌مندی زائران و ارتقاء ایمنی سفر‌های جاده‌ای دانست و افزود: با در نظر داشتن تلاش‌ها و اقدامات انجام شده توسط مجموعه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در کنار دیگر فعالیت‌های ارزشمند تشکل‌های صنفی بخش حمل ونقل مسافربری، امیدواریم شاهد به حداقل رسیدن سوانح جاده‌ای و ترافیکی ایمن و روان در تمامی محور ها‌ی استان و کشور باشیم.

انتهای پیام/ی

تامین حداکثری رضایت‌مندی زائران و ارتقاء ایمنی سفر‌های جاده‌ای

برچسب ها: حمل و نقل ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار