راهپیمایی اربعین اتحاد و بیداری مسلمانان را رقم می‌زند

امام جمعه موقت ساری گفت: به گفته مقام معظم رهبری پیاده‌روی اربعین مصداق بارز نصرت الهی به امت اسلامی است و اتحاد مسلمانان را به رخ جهان می‌کشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطیه های نماز جمعه این هفته ۱۹ مهرماه، با اشاره به اینکه دشمنان، اما از حضور میلیونی مردم کشور و سراسر دنیا در کربلا می‌ترسند، گفت: کسانی که با پای پیاده از دنیای اسلام حرکت می‌کنند و با همه سختی‌ها خود را به اربعین می‌رسانند آن‌ها آزاده‌خواه هستند و دشمنان از ان‌ها می‌ترسند.

او افزود: آمریکا و وهابیت با هجمه تلاش دارند حماسه میلیونی مسلمانان در اربعین را خدشه دار کنند، ولی کور خوانده اند و به این هدف نخواهند رسید.

حجت الاسلام قاسمی گفت: هوشمندی و درایت مقام معطم رهبری دشمنان را به هراس در می‌آورد و همه دنیا به هوشمندی و فراست رهبری اذعان دارند که باید قدر دان باشیم.

او افزود: راهپیمایی اباعبدالله الحسین (ع) اتحاد و بیداری مسلمانان را رقم می‌زند و باید قدردان باشیم و کسانی که قدرت مالی و جسمی دارند به اربعین بروند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه بیش از ۳ میلیون جمعیت ایران به کربلا رفتند، افزود: ۶۰ هزار نفر از مردم پاکستان و افغانستان وارد می‌شوند و این بزرگی و عظمت دنیای اسلام و تشیع است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه دانشمندان و نخبگان باید تحصیلاتی کسب کنند که به درد جامعه بخورد افزود: دیدار پرمعنای مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه و نخبگان، سراسر نکته و درس داشته است.

او با اشاره به تصویب منطقه آزاد مازندران از آن به عنوان آرزوی دیرینه و قدیمی مردم استان یاد کرد و گفت: متاسفانه این مصوبه با این بهانه که مدارک کامل نیست نهایی نمی‌شود و دولت از تصویب آن طفره رفته است.

انتهای پیام/س

راهپیمایی اربعین اتحاد مسلمانان به جهانیان نشان می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار