برپایی ۲ موکب عقیدتی سیاسی انتظامی ایلام در پایانه مرزی مهران

رئیس عقیدتی‌سیاسی استان ایلام با بیان اینکه پلیس علاوه بر تامین نظم و امنیت زائران به موضوع تغذیه و انجام فرائض دینی آنان نیز توجه کرده است از از برپایی ۲ موکب این سازمان در پایانه مرزی مهران خبر داد.

برپایی ۲ موکب عقیدتی سیاسی انتظامی ایلام در پایانه مرزی مهران

حجت الاسلام حسن محتشمی رئیس عقیدتی‌سیاسی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: این دو موکب در میدان اربعین پایانه مرزی مهران استقرار پیدا کرده و به صورت مجزا از آقایان و بانوان پذیرایی می‌کند.

او بیان کرد: در این موکب‌ها علاوه بر فراهم کردن استراحتگاه ویژه بانوان و آقایان، به نماز‌های یومیه به صورت جماعت و همچنین قرائت ادعیه‌های مختلف همانند زیارت عاشورا توجه شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: یک موکب نیز در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با پیش بینی توزیع روزانه ۱۵۰۰ الی ۲ هزار پرس غذا در هر وعده، از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کند.

او ادامه داد: با توجه به گرمای هوا در شهر و پایانه مرزی مهران، روزانه متوسط ۱۰ هزار بطری آب معدنی بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌شود.

حجت الاسلام محتشمی به برپایی غرفه فرهنگی نیز در نقطه صفر پایانه مرزی مهران اشاره کرد و افزود: توزیع ۲ هزار جلد گذرنامه و مدارک، ۴ هزار جلد زیارت ادعیه اربعین، عاشورا و ... برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع اربعین، نصب بنر با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر و پاسخگویی به سوالات شرعی زائران اربعین حسینی از مهمترین اقدامات شاخص این غرفه تا کنون بوده است.

انتهای پیام/ د

برپایی ۲ موکب عقیدتی سیاسی در مهران

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.