کمبود آب معدنی و یخ در موکب‌های مهران

رییس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین ایلام از کمبود آب معدنی و یخ در موکب‌های مهران خبر داد.

کمبود آب معدنی و یخ در موکب‌های مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد علوی فر رییس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین ایلام گفت: به همت این کمیته در مجموع ۶۸ موکب در مناطق مختلف شهرستان مهران برای خدمات دهی به زائران دایر و فعالیت خود را از روز گذشته آغاز کرده اند.

او ادامه داد: با توجه به حجم بالای تردد زائران برای عزیمت به عتبات عالیات و شرکت در پیاده روی اربعین حسینی این کمیته نیازمند مشارکت مردم برای تامین نیاز‌های زائران است.

رییس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام مهمترین نیاز کنونی موکب‌های مستقر در مهران را آب معدنی و یخ عنوان کرد و گفت: در این موکب‌ها به همت مردم نیکوکار غذای گرم و میان وعده بین زائران توزیع می‌شود.

علوی فر با اشاره به اینکه فعالیت این موکب‌ها شبانه روزی است، افزود: برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به زائران نیازمند مشارکت هرچه بیشتر افراد خیر هستیم.

او بیان کرد: تمامی امکانات موکب‌های این کمیته از محل مشارکت مردم خارج و داخل استان تامین و در مجموع ۱۸ استان با این ستاد همکاری دارند.

رییس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام اضافه کرد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را اعم از نقدی و غیر نقدی برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در شهر ایلام به ستاد بازسازی عتبات عالیات، در مهران به موکب‌ها و در سایر شهرستان‌ها به دفاتر نماینده، ولی فقیه تحویل دهند.

علوی فر گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در این موکب‌ها تا پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/غ

موکب های مهران با کمبود آب معدنی و یخ مواجه است

برچسب ها: محرم 98 ، عتبات عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.