توزیع سبد غذایی بین مادران باردار و شیرده در فراشبند

سومین مرحله سبد غذایی بنیاد علوی بین مادران باردار و شیرده در فراشبند توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی آبادی مسئول واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان فراشبند گفت: در مرحله سوم توزیع سبد غذایی با نظارت نماینده بنیاد علوی سبد غذایی بین ۱۴۰ مادر باردار و شیرده در شهرستان فراشبند توزیع شد.

او بیان کرد: این سبد‌های غذایی شامل مرغ، برنج، ماکارونی، لوبیا چیتی، عدس، نخود، بلغور جو، خرما، لپه، سویا، لوبیا قرمز و روغن مایع بوده است.

علی آبادی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح سلامت تغذیه‌ زنان باردار و شیرده نیازمند دانست و افزود: جامعه هدف در این طرح، زنان بارداری هستند که یکی از معیار‌های تغذیه‌ای مانند شاخص توده بدنی کمتر از نوزده و هشت دهم، وزن پیش از بارداری کمتر از ۴۵ کیلوگرم، وزن گیری نامناسب در دوران بارداری و چند قلویی را داشته و از نظر وضعیت اقتصادی نیازمند باشند.

مسئول واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان فراشبند تصریح کرد: بهورزان، مراقبان سلامت و کارشناسان مراکز بهداشتی درمانی شهرستان، افراد واجد شرایط را به بنیاد علوی معرفی می‌کنند.

او ادامه داد: طرح حمایت تغذیه‌ای مادران باردار و شیرده نیازمند، با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و بنیاد علوی، از سال ۸۸ تاکنون در شهرستان فراشبند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ت

توزیع سبد غذایی بین مادران باردار در فراشبند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار