دختربچه‌هایی با درآمدهای میلیاردی/ معروفترین کودکان اینفلوئنسر جهان را بشناسید + تصاویر

فضای مجازی گاهی اوقات به بازاری پرسود تبدیل می‌شود که برخی خانواده‌ها حتی از کودکان خود نیز برای کسب این سود بهره می‌برند.

دختربچه‌هایی با درآمدهایی میلیاردی/ معروفترین کودکان اینفلوئنسر جهان را بشناسید+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در میان شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به دلیل جذابیت‌ها و قابلیت‌هایش، محبوبترین و پرمخاطب‌ترین آنهاست. حجم بالای حضور کاربران در این شبکه، بستری را ایجاد کرده است تا برخی بتوانند از طریق آن به درآمد‌های کلانی دست یابند. بازار پرسود تبلیغات، فضای مناسبی برای کاربران ایجاد کرده است چه برای آن‌ها که به دنبال تبلیغ محصول خود هستند و چه آن‌ها که به دلیل تعداد فالوور، سفارش تبلیغ می‌پذیرند.

درآمد‌های حاصل از تبلیغات تا اندازه‌ای وسوسه انگیز است که حتی پای کودکان را هم به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باز کرده است. شاید باورنکردنی به نظر برسد، اما در نقاط مختلف جهان کودکانی وجود دارند که از طریق همین شبکه‌های اجتماعی، درآمد‌های میلیاردی دارند.

به همین ترتیب بزرگترین پلتفرم مراقبت آنلاین کودک در انگلیس، فهرستی از پردرآمدترین کودکان اینفلوئنسر را ارائه داده است که در اینجا تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

سه دختر بچه

۱. رایان کاجی:۷ ساله با درآمد خالص ۱۷.۷ میلیون پوند

رایان و والدینش، ویدوئو‌هایی از اسباب بازی‌های او را در کانال یوتیوبی که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی کرده‌اند، به اشتراک می‌گذارند و از طریق آن کسب درآمد می‌کنند. او در حال حاضر چنان موفق است که مادرش شغل تمام وقت خود را کنار گذاشته است تا بهتر بتواند این کانال را مدیریت کند.

گفته می‌شود کانال او ماه گذشته به دلیل دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تحریک و ترغیب کودکان برای خرید اسباب بازی‌های تولید حامیان مالی‌اش، تحت نظارت و بررسی کمیسسون تجارت فدرال قرار گرفته است.


سه دختر بچه

۲. کایل گیرسدورف: ۱۶ ساله با درآمد خالص ۲.۶ میلیون پوند

کایل پس از قهرمانی در جام جهانی Fortnite به شهرت رسید. برای این قهرمانی او مبلغ ۲.۴ میلیون پوند به عنوان جایزه از پنسیلوانیای آمریکا، دریافت کرد. وی در مصاحبه‌هایی که داشته، بیان کرده است که قصد دارد پولش را پس انداز کند و هیچ برنامه‌ای برای آن ندارد.


سه دختر بچه

۳. اورلیج رز سوداس: ۶ ساله اهل کالیفرنیای آمریکا با درآمد خالص ۱.۸ میلیون پوند

این دختربچه به عنوان یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسر‌های کالیفرنیا، بیش از چهار میلیون دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد، جایی که مادرش تصاویری از مدلینگ خود را ارسال می‌کند و ویدئو‌هایی از رقص وی را به اشتراک می‌گذارد.


سه دختر بچه

۴. میلا و اما استافر اهل آریزونا، خواهران دوقلوی ۴ ساله با درآمد خالص ۹۶۰ هزار پوند

میلا و اما هم از جمله اینفلوئنسر‌های معروف با چهار میلیون فالوور در اینستاگرام و مخاطبان بسیار در فیسبوک و یوتیوب هستند. مادرشان ویدئو‌هایی از این دوقلو‌ها را که طرفدارانشان مشتاقند تماشا کنند، در صفحه شخصی خود بارگذاری می‌کند. این دوقلو‌ها قرارداد‌های خود با برند‌های مطرح آمریکا را در پیج خود برای کاربران به اشتراک می‌گذارند.


سه دختر بچه

۵. تیتوم و اوکلی فیشر: ۳ ساله از لس آنجلس آمریکا با درآمد خالص ۸۸۰ هزار پوند

تیتوم و اوکلی از دیگر دوقلو‌های اینفلوئنسر در آمریکا هستند. این روز‌ها داشتن فرزندان دوقلو در ایالات متحده یکی از راه‌های مهم برای کسب درآمد بالا محسوب می‌شود. این خواهران دوقلو جزء معدود کودکانی هستند که در سریال‌های Pretty Little Liars بازی کرده و در نمایش الن دیجنرس حضور داشته‌اند. تیتوم و اوکلی ۳.۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و ۳.۷ میلیون مشترک در یوتیوب دارند. لباس‌های جذابی که این دوقلو‌ها در عکس‌های خود به تن دارند، بسیار مورد توجه کاربران است.


سه دختر بچه

۶. کایل جکسون: ۱۴ ساله با درآمد خالص ۷۲۰ هزار پوند

کایل جکسون اهل سیدکاپ کِنت است؛ او جوان‌ترین بازیکن حرفه‌ای Fortnit در رقابت‌های جام قهرمانی این رشته است. این اینفلوئنسر نوجوان، معتقد است کاری که انجام می‌دهد، بسیار شگفت آور است. به اعتقاد وی هدف اصلی زندگی این است که فرد بتواند کاری انجام دهد و از طریق آن کسب درآمد کند.


دختربچه‌هایی با درآمدهای میلیاردی/ معروفترین کودکان اینفلوئنسر جهان را بشناسید + تصاویر

۷. اوا ماری و لی رز: ۸ ساله با درآمد خالص ۶۱۰ هزار پوند

اوا ماری و لی رز از جمله اینفلوئنسر‌هایی هستند که یک شبه و در هفتمین سالگرد تولدشان مشهور شدند؛ در حال حاضر این خواهران دوقلو با برند‌های معروف به عنوان مدل در ارتباط هستند و به تبلیغ محصولات آن‌ها در اینستاگرام می‌پردازند. این خواهران شش ماه بیشتر نداشتند که مادرشان برای اولین بار آن‌ها را برای تبلیغ لباس برد.


سه دختر بچه

۸. گاوین مگنوس: ۱۲ ساله با درآمد خالص ۴۳۰ هزار پوند

بازیگر، رپر و خواننده‌ای با بیش از ۱.۲۸ میلیون مشترک که شوخی‌ها و چالش‌هایش، او را به یکی از ستاره‌های یوتیوب تبدیل کرده است.


سه دختر بچه

۹. بنجی دیوید فیش (گیمر بنجی): ۱۵ ساله با درآمد خالص ۴۲۰ هزار پوند

بنجی یکی از گیمر‌های حرفه‌ای انگلیسی و از قهرمانان جام جهانی Fortnite است که توانست جایزه ۱۰ هزار دلاری را از آن خود کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
ایرانی بودن میشد کار بد حالا چه تبلیغاتی برای اینا میکنید که چقدر درمیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
مطلب شما بنوعی تبلیغ و تومیه این عمل بین کاربران ایرانییه در صورتی که مدلینگ و مسایل حاشیه اون توی ایران به صورتی که توی خارج هست .نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
در ایران اکثر این کودکان معصوم توسط خانوادشون به رقاصی یا عروسک شدن جلوی چشم نامحرمان وادار میشن اونم برای چنتا لایک بی ارزش . کودکانی که آیندشون با این تصاویر و فیلم ها در خطر نابودی قرار میگیره . بخاطر تقلید از غرب بدون درنظر داشتن عرف جامعه و شرع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
خودتون از بچه های اینستاگرامی میزارید ولی از ایرانیها انتقاد میکنید .شکی نیست که اونها از ما بهترن ولی خب مساوی قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
ماهم تو لپ لپ جایزه برنده می شیم