وزیر صمت:

رتبه دهم جهان در تولید فولاد از آن ایران است

رحمانی گفت: با وجود تحریم‌ها توانستیم در تولید فولاد کشورهایی مثل فرانسه و ایتالیا را پشت سر بگذاریم و در رتبه دهم جهان قرار بگیریم.

رتبه دهم جهان در تولید فولاد از آن ایران استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رضا رحمانی عصر شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه صنعتی در سنقروکلیایی گفت: توزیع پروژه‌های صنعتی و معدنی در کشور متوازن انجام نشده و ما به دنبال ایجاد توازن در این حوزه هستیم. یکی از استان‌هایی که برای ایجاد توازن صنعتی و معدنی در کشور در اولویت وزارتخانه صمت است، کرمانشاه است.

او احیا و فعالسازی و توسعه معادن کوچک مقیاس و خرد را در اولویت کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: رویکرد کاری ما حمایت از تولیدکننده، تسهیل تولید و تشویق صادرات با درنظر داشتن بازار مصرف داخلی و جلوگیری از خام‌فروشی است.


بیشتر بخوانید:آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خورده است/ گسترش در اکتشاف و استخراج صنایع معدنی


او اضافه کرد: صنایع و معادن کوچکتر، چون آسیب پذیرتر هستند باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند تا موجودیت آن‌ها حفظ شود و این رویه در شیوه کاری ما نمود دارد.

رحمانی در ادامه گفت: در حوزه ساخت قطعات خودرو، کرمانشاه جز استان‌های اولویت دار سیاست‌های کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت است، لذا استاندار کرمانشاه می‌تواند با گردآوری تصمیم گیرندگان صنعت خودرو از این امتیاز برای ایجاد اشتغال در استان استفاده کند.

انتهای پیام/س

سفر وزیر صنعت به کرمانشاه

برچسب ها: وزارت صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.