برانکو: ویلموتس برخلاف کی‌روش حرفه‌ای است

روز‌ها بدون تیم بودن برانکو و از طرفی عدم کسب نتایج خوب توسط پرسپولیس تحت هدایت کالدرون باعث شده عده‌ای از هواداران این تیم خواهان بازگشت سرمربی موفق کروات به تیم سابقش را داشته باشند.

برانکو: ویلموتس برخلاف کی‌روش حرفه‌ای استبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌روز‌ها بدون تیم بودن برانکو و از طرفی عدم کسب نتایج خوب توسط پرسپولیس تحت هدایت کالدرون باعث شده عده‌ای از هواداران این تیم خواهان بازگشت سرمربی موفق کروات به تیم سابقش را داشته باشند، اما خود برانکو عقیده دارد هواداران این تیم باید از سرمربی خود حمایت کنند و کالدرون با داشتن زمان می‌تواند بر مشکلات غلبه کند.

صحبت‌ها را با تایید قهرمانی سوپرجام توسط دادگاه حکمیت ورزش شروع می‌کنیم. این هم از نظر هواداران پرسپولیس یک پیروزی به حساب می‌آید و آن را به عنوان یکی از افتخارات زمان همکاری با شما با ارزش می‌دانند.

در همان روز بازی که تیم حریف در زمین حاضر نشد این جام به ما رسیده بود. شکایت به فیفا و مراجع بین‌المللی قرار نبود تغییری در این موضوع ایجاد کند.

۷ جام در طول ۴ سال حضور در ایران آمار شگفت‌انگیزی است.

بله دوران شیرین و فراموش‌نشدنی بود، ولی حیف که حسرت جام هشتم که همان جام قهرمانی در آسیا بود برای ما باقی ماند.

پرسپولیس هم اوضاع خوبی ندارد و مورد انتقاد هواداران است.

قبل از هر چیز باید بگویم مهم این است که پرسپولیس تیم خوبی دارد و قطعا در کنار سپاهان، پدیده، تراکتور و استقلال شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی است و طبیعتا نیاز به زمان دارد. به سرمربی جدید باید فرصت داد تا با شرایط تطبیق پیدا کند.

برسیم به ماجرای طلب شما از پرسپولیس و مذاکراتی که برای توافق با باشگاه داشتید. تا الان چطور پیش رفته است؟

پرونده در فیفا در جریان است و روال خودش را طی می‌کند. در اینجا همه چیز به باشگاه بستگی دارد و ارتباطی به ما ندارد.

صحبت از تخفیف ۶۰ درصدی هم بود؟

بله در مورد تخفیف هم صحبت کردیم تا بخشی از طلب‌مان را ببخشیم تا این مشکل برطرف شود، ولی باشگاه می‌گوید طلبت را به عنوان مبلغ آزاد شدن قرارداد و رضایت‌نامه لحاظ و تسویه حساب کن و مدعی هستند در صورت داشتن قرارداد از این تیم جدا شدم، ولی جدایی من کاملا قانونی بود.

یکی از بدشانسی‌های شما کار همزمان با کی‌روش در ایران بود که چالش‌های زیادی داشتید، ولی حالا ویلموتس به جایش آمده و رفتار متفاوتی دارد. برای مثال بازی‌های لیگ را از نزدیک می‌بیند.

من بدشانسی نداشتم و کی‌روش بدشانس بود که من در زمان او هدایت پرسپولیس را به دست داشتم. واقعا چه کسی به کی‌روش اجازه داد در ۷، ۸ سال حضورش در ایران حتی یک مسابقه را هم از نزدیک نبیند؟ این رفتار به هیچ وجه حرفه‌ای نبود. کار یک مربی این است که با تعامل با افراد و تبادل نظر بهترین تصمیم را بگیرد. به نظرم ویلموتس حرفه‌ای‌تر از کی‌روش است.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار