رییس کل دادگستری خراسان شمالی:

هزینه کرد تسهیلات اعطایی به سرمایه گذاران شفاف سازی می‌شود

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در نشست اخیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان بر حل مشکلات سرمایه گذاران و انسداد منافذ اقتصادی تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حجت الاسلام اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: در نشست اخیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان تصمیم گرفته شد تا پروژه‌هایی که تحت عنوان سرمایه گذاری از دستگاه‌های متولی مجوز ایجاد و بهره برداری واحد تولیدی را گرفته اند مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند که چرا برخی از این مجوز‌ها با وجود گذشت زمانی طولانی هنوز ایجاد و بهره برداری نشده اند.

حجت الاسلام جعفری افزود: اعضای این ستاد علل عدم اجرای این طرح‌ها را ارزیابی خواهند کرد تا بررسی شود که مشکل چه بوده است.

او گفت: با توجه به اینکه عده‌ای از سرمایه گذاران نیز از بانک‌ها تسهیلات را از بانک‌ها به منظور راه اندازی واحد تولیدی دریافت کرده اند با این وجود، هنوز واحد تولیدی را ایجاد نکرده اند، در این ستاد مقرر شد تا اعضای ستاد موضوع را ارزیابی و شفاف سازی کنند.

حجت الاسلام جعفری در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه مطرح شده است که موارد اندکی از انحراف در تسهیلات هزینه شده توسط سرمایه گذاران نیز رخ داده است در این ستاد همچنین تصمیم گرفته شد که هزینه کرد تسهیلات اعطایی ارزیابی شوند تا شفاف شود که این تسهیلات اعطا شده برای راه اندازی دوباره خطوط تولیدی چگونه هزینه شده است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی عنوان کرد: این شفاف سازی از انحراف در هزینه کرد تسهیلات اعطا شده جلوگیری خواهد کرد و در راستای حمایت از تولید مانع سوء استفاده عده‌ای خواهد شد.

منبع:عصر اترک

انتهای پیام/د

هزینه کرد تسهیلات اعطایی به سرمایه گذاران شفاف سازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.