پیاده روی اربعین در امامزاده علی(ع) سیرجان برگزار می‌شود

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان گفت: مراسم پیاده روی روز اربعین ازسیرجان به سمت امامزاده علی (ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام سید صادق طباطبایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان گفت: مراسم پیاده روی روز اربعین حسینی در مرقد مطهر امام زاده علی (ع) این شهرستان چند سالی است که مورد توجه مردم شهر سیرجان قرار گرفته و هرساله این مراسم با شکوه خاصی و با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود.

او افزود:این مراسم هر ساله به تاسی از پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در کربلا برگزار می‌شود و امسال نیز با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی شهرستان و حضور گسترده مردم، این مراسم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: امسال پیش بینی می‌شود استقبال بیشتری از این مراسم صورت گیرد که در همین راستا تمهیدات لازم با تلاش اداره راه و شهرسازی با اختصاص باند کند رو برای مسیر زائران و برپایی موکب‌هایی برای پذیرایی ازمردم در نظر گرفته شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان با اشاره به استقرار موکب این اداره در ورودی شهر سیرجان برای خدمات به زائران پاکستانی گفت: این موکب به صورت شبانه روزی خدمات پذیرایی را به زائران اربعین و همچنین مردم ارائه می‌کند که درراستای خدمات بهتر زائر سرا‌های آستان امامزاده علی (ع) به منظور اسکان موقت زائران پاکستانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی

خدمات پذیرایی  به زائران اربعین در موکب های سیرجان

برچسب ها: محرم ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار