جذب ۶۳۶ هزار مشترک گاز طبیعی در استان کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: تاکنون ۵۳ شهر و ۱۱۷۴ روستا در این استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته و در مجموع ۶۳۶ هزار مشترک در سطح استان جذب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: تاکنون ۲ هزار کیلومتر خطوط انتقال گاز و ۱۷ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که از این میزان یکهزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع طی ۶ ماهه اول سال ۹۸ اجرا شده است.

فلاح با بیان اینکه در سال جاری، اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود: از مجموع شبکه‌های موجود در استان، ۸ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و ۹ هزار کیلومتر مربوط به شبکه روستایی است.

اوتصریح کرد: با تلاش و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی، میزان برخورداری خانوار‌های شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی درحال افزایش است ضمن اینکه گازرسانی به ۴۲۲ روستا و ۱۷ شهر نیز در دست اجرا است که تنها شهر باقیمانده استان (جبالبارز) نیز در دست طراحی قرار دارد که امیدواریم تا پایان سال جاری در دست اجرا قرار خواهد گرفت و همچنین تعداد ۱۳۵ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار اجرایی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان عنوان کرد: درکنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز بطور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اجرای یکهزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان کرمان

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار