راه اندازی بازارچه صنایع دستی یاسوج در انتظار مجوز برق

شهرداری یاسوج گفت: تنها مشکل راه اندازی بازارچه صنایع دستی یاسوج امتیاز برق است که اگر حل شود دو ماهه به بهره برداری می رسد.

راه اندازی بازارچه صنایع دستی یاسوجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شهردار یاسوج در بازدید استاندار از میدان میوه و تره بار این شهر گفت: میوه‌های تولید شده استان را دلالان به استان‌های همجوار می‌برند و با قیمت‌های بالاتری به دست خود مردم استان می‌رسانند.

مقدم با بیان اینکه برای میدان میوه و تره بار فراخوانی اعلام شده سرمایه‌گذارانی اعلام آمادگی کرده اند افزود:علاوه بر میدان میوه و تره بار کنونی زمینی در نزدیکی به بلوار قرنی آماده راه اندازی میدان میوه و تره بار است تا درصورتی که میوه فروشان از میدان میوه و تره بار کنونی استقبال نکردند در این زمین مکان جدیدی احداث می‌شود.

شهرداری یاسوج درخصوص بازار صنایع دستی استان نیز گفت: این بازارچه ۶۵۰ غرفه دارد که تنها مشکل آن امتیاز برق است که اگر حل شود دو ماهه به بهره برداری می رسد.

مقدم در خصوص مشکلات آبشار یاسوج نیز گفت: به دلیل سهل انگاری‌های سنوات قبل ساخت و ساز‌های غیر مجازی در آبشار یاسوج انجام شده که مشکلاتی را برای گردشگران ایجاد کرده است.

اوافزود: طرح جامعه آبشار هفته آینده به مشاوران ارایه می‌شود تا درصورت تایید اجرای این طرح آغازشود.

انتهای پیام/غ

میدان میوه و تره بار یاسوج در اما و اگر

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.