یاسوج؛

حکایتی که همچنان باقیست؛ داستان نافرجام راه اندازی میدان میوه و تره بار یاسوج

راه اندازی میدان میوه و تره بار یاسوج موضوعی است که سالها در جلسات تنظیم بازار کهگیلویه وبویراحمد مطرح می شود اما به نتیجه نمی رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در جلسه تنظیم بازار استان گفت: گروه‌های ویژه برای بررسی مشکلات و گره کور، ایجاد میدان میوه و تره بار در یاسوج توسط شهرداری، سازمان صنعت معدن و تجارت و اتحادیه میوه فروشان تعیین شد، اما ظاهرا برای ایجاد این میدان باز هم موفق نبوده اند که مراتب در کارگروه‌های بعدی گزارش خواهد شد.

آقای صمیمی پور افزود: راه اندازی این میدان کمک شایانی به یکسان سازی عرضه میوه و توزیع مناسب آن در بازار مرکز استان می‌کند.

او به گزارش جهاد کشاورزی مبنی بر پیگیری واحد‌های مرغداری راکد اشاره کرد و گفت: بر اساس این گزارش ۵۵ واحد مرغداری در استان به دلایلی راکد هستند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فرصتی مناسب برای بررسی مشکلات این واحد‌ها است از جهاد کشاورزی خواست علت راکد شدن این واحد‌ها را بررسی کند.

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم گفت: در کار بسته بندی و توزیع مرغ تخلفی به نام وجود خونابه هست که بنا به هر دلایلی تقلب و جرم محسوب می‌شود.

آقای حسین پور افزود: وجود خونابه علاوه بر بالا بردن وزن مرغ احتمال ابتلا به بیماری را بالا می‌برد که از این پس با تشدید نظارت‌ها، در صورت بی توجهی واحد‌های کشتارگاهی به اصول بسته بندی، با متخلفان برخورد می‌شود و به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

آقای صالحی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان هم برای همکاری با بازرسان اعلام آمادگی کرد و گفت: نوع برخورد قضایی با متخلفان اجازه تکرار تقلب را نخواهد داد.
 
انتهای پیام/ک

حکایت بی پایان راه اندازی میدان میوه و تره بار یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.