محسنی بندپی خبرداد؛

احیای بافت‌های فرسوده مورد تأیید رئیس جمهور است

استاندارتهران گفت: محوریت مشکلات استان تهران در کنار مشکلات زیست محیطی، حمل و نقل و احیای بافت‌های فرسوده مورد تأیید رئیس جمهور است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  انوشیروان محسنی بندپی استاندارتهران در ششمین جلسه ستاد بازآفرینی استان تهران اظهار کرد: در دیدار با رئیس جمهور با محوریت مشکلات استان تهران در کنار مشکلات زیست محیطی، حمل و نقل و غیره، احیای بافت‌های فرسوده مورد تاکید ایشان بود که یکی از ظرفیت‌ها در این زمینه بازآفرینی بافت‌های فرسوده است.

وی افزود: ضمن تقدیر از اقدامات ستاد بازآفرینی استان، اما تحرک و پویایی کافی در اقدامات دیده نمی‌شود و باید در این زمینه فعال‌تر عمل کرد.


بیشتر بخوانید: ارتقا ۱۰۰ درصدی تفکیک پسماند‌ها تا پایان سال جاری


استاندار تهران گفت: مهم‌ترین فاکتور و مولفه زمین است، دستگاه‌ها باید پای کار بیایند همچنین مراکز بهداشتی و خدمات زیربنایی و روبنایی باید در این محلات ایجاد شود و مشوق‌هایی برای سازندگان و بهره بردارن از جمله تسهیلات کم بهره فراهم شود.

وی بیان کرد: در مورد املاک قولنامه‌ای اگر بانک مسکن بپذیرد و فرمانداران تولیت را عهده دار شوند می‌توان مشکلات را تا حدود زیادی حل کرد همچنین باید فاصله زمانی جلسات کمتر شود و راهبرد استانداری حضور در جلسات به شکل شهرستانی با محوریت معاون عمرانی می‌باشد.

انتهای پیام/

لزوم ایجاد مراکزبهداشتی در محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار