پیروزی ساحلی بازان ایران مقابل سنگال در ضیافت پنالتی‌ها

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دومین دیدار خود در بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی تیم سنگال را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و سنگال که از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (یکشنبه) در ساحل کاتارای قطر برگزار شد، با پیروزی ساحلی‌بازان کشورمان و کسب یک امتیاز حساس به پایان رسید.

پیروزی ساحلی بازان ایران مقابل سنگال در ضیافت پنالتی‌ها

ملی‌پوشان کشورمان در وقت نخست این بازی نمایش مقتدرانه و رو به جلو داشتند و با ۲ گل امیرحسین اکبری و گل‌های مصطفی کیانی و محمدعلی مختاری از حریف پیش افتادند. در طول این وقت از بازی با برخورد توپ به یکی از بازیکنان ایران و تغییر مسیر توپ و در صحنه‌ای دیگر شوت محکم بازیکن سنگال از روی ضربه خطای اعلام شده، سنگال با نتیجه ۴ بر ۲ به وقت استراحت رفت.

ساحلی‌بازان کشورمان در وقت دوم نیز میدان‌دار اصلی بودند و حملات خودشان را روی دروازه سنگال انجام دادند، البته سنگال هم بازی رو به جلو نسبت به وقت قبل را در دستور کار خود قرار داد. در نهایت ۲ تیم بدون رد و بدل شدن گل به وقت استراحت پایانی رفتند.

وقت سوم با حساسیت بیشتری دنبال شد و تیم ایران ۱۲ ثانیه به پایان بازی نتیجه را تغییر داد و بازی ۶ بر ۵ باخته را به تساوی کشاند و در پایان وقت سوم بازی با نتیجه ۶ - ۶ به پایان رسید. گل‌های ایران در وقت سوم توسط محمد معصومی‌زاده و مصطفی کیانی به ثمر رسید.

در وقت اضافه هر ۲ تیم ۲ گل دیگر به ثمر رساندند و نتیجه بازی ۸ - ۸ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در نهایت در ضربات پنالتی تیم ایران توانست با نتیجه سه بر یک سنگال را از پیش رو بردارد و پیروز میدان شود.

گفتنی است، ملی پوشان ایران فردا از ساعت ۱۷ به مصاف تیم پاراگوئه خواهند رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بازی‌های ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.