هاشم پور:اتفاق‌های باعث شدند یک نیمه از حریف عقب بیفتیم/ می‌دانستیم اوکراین حریف سرسختی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت:از بدو قرعه کشی رقابت های المپیک ساحلی قطر می دانستیم اوکراین حریف سرسختی برای ما خواهد بود.

هاشم پور:اتفاق‌های باعث شدند یک نیمه از حریف عقب بیفتیم/میدانستیم اوکراین حریف سرسختی استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ساحلی کشومان در چارچوب رقابت‌های ساحلی قطر به مصاف تیم فوتبال ساحلی اوکراین رفت که موفق شد این دیدار را با نتیجه ۵ بر ۴ به سود خود به پایان برساند. عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی ایران درباره با این دیدار گفت: دیدار بسیار سختی داشتیم و از همان زمان که گروه بندی رقابت‌ها را اعلام کردند می‌دانستیم که تیم ملی اوکراین یکی از سرسخت‌ترین حریفان، همگروه ما خواهد بود.


بیشتر بخوانید:پیروزی ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران مقابل اوکراین در گام نخست


هاشم پور افزود: اوکراین از لحاظ تکنیک و تاکتیک سر‌تر از سایر تیم‌ها است و بقیه تیم‌های نیز که با ما همگروه هستند در سطح خوبی قرار دارند. اما با آنالیزی که ما انجام داده ایم و تنها اتفاق‌هایی که افتاد باعث شد ما نیمه اول را به حریف خود واگذار کنیم، اما در ادامه با صحبت‌ها توانستیم به روند دیدار بازگشته و با توجه به این که بازیکنان ما مرد جنگ در دیدار‌ها و رقابت‌ها هستند این روحیه وجود داشت که نیمه دوم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: ما پیروز میدان شدیم و امید داریم تا در دیدار بعدی برابر تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال نیز نتایج خوبی را رقم بزنیم و بتوانیم پیروز میدان باشیم.


بیشتر بخوانید:کیانی: آماده بازی با تیم ملی فوتبال ساحلی اوکراین هستیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ساحلی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.