هشدار ترامپ به دموکرات‌ها: استیضاح شوم، مجلس نمایندگان را از دست می‌دهید

رئیس‌جمهور آمریکا به دموکرات‌ها هشدار داد پیگیری روند استیضاح وی باعث می‌شود کرسی‌های مجلس نمایندگان در انتخابات میان‌دوره‌ای سال ۲۰۲۰ را از دست بدهند.

هشدار ترامپ به دموکرات‌ها درباره از دست دادن کرسی‌های مجلس نمایندگانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا «هیل»، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته [یکشنبه] به دموکرات‌ها هشدار داد آن‌ها کرسی‌های مجلس نمایندگان آمریکا را در انتخابات میان دوره‌ای سال ۲۰۲۰ از دست می‌دهند، زیرا درصدد استیضاح رئیس جمهور بوده‌اند.

ترامپ در پیامی توئیتری نوشت: «دموکرات‌ها به دلیل اقدام حیله‌گرانه برای استیضاح من تعداد زیادی از کرسی‌های مجلس نمایندگان را از دست خواهند داد. تماس تلفنی که شیف جعل کرد، یک جنایت است.»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه این توئیت به دموکرات‌های سنا نیز هشدار داد و بار دیگر به میزان حمایت از خود در ایالات کارولینای شمالی و لوئیزیانا پرداخت.«کرسی‌های دموکرات‌ها در سنا نیز در معرض خطر قرار خواهند گرفت، حتی برخی از آن‌ها ظاهراً بی خطر بودند. به لوئیزیانای شب گذشته نگاه کنید، به کارولینای شمالی هفته گذشته نگاه کنید.»

چندی پیش، افشاگر ناشناس نهاد اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن – رقیب انتخاباتی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰-- شده است. او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد.

افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند و تحقیقات رسمی در این خصوص آغاز گردد. دموکرات‌ها در راستای استیضاح ترامپ می‌کوشند از رودی جولیانی، وکیل ترامپ تحقیق کنند که او اعلام کرده از همکاری با کنگره امتناع می‌ورزد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار