فرماندار قم عنوان کرد؛

احداث تقاطع خیابان کیوانفر وامام خمینی (ره)در قم منوط به مصوبه شورای ترافیک است

حیدری گفت:نظرهیئت تطبیق،داشتن پیوست فنی همراه بامصوبه شورا بودودرصورت تأییدشورای ترافیک،اجرای پروژه بدون اشکال خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مرتضی حیدری فرماندار قم با اشاره به روند طی شده در مورد تقاطع کیوانفر،گفت: هیئت تطبیق با حضور نماینده‌ای از وزارت کشور، نماینده‌ای از قوه قضاییه یا دادستان و نماینده‌ای از شورای استان برای مصوبات شورای اسلامی شهر تشکیل جلسه می‌دهد تا با قوانین مقررات کشور تطبیق داده شود.

حیدری به مصوبه شورای شهر در موضوع احداث تقاطع خیابان ۳۰ متری کیوانفر و خیایان امام خمینی (ره) اشاره کرد وافزود: نظر هیئت تطبیق، داشتن پیوست فنی همراه با مصوبه شورا بود که در صورت تأیید شورای ترافیک و طرح جامع و تفضیلی، اجرای پروژه بدون اشکال خواهد بود.

حیدری  عنوان کرد: درست است که بودجه اول سال ارائه می‌شود، اما بودجه، مجموعه پیشنهاداتی است که بعد از بررسی و دریافت مصوبات لازم از نهاد‌های مسئول، جنبه اجرایی پیدا می‌کند.

فرماندارقم با بیان اینکه در بند به بند بودجه باید ضوابط و مقررات دیده شود، اضافه کرد: درغیر این‌صورت، دستگاه‌های نظارتی وارد می‌شوند و بدون رعایت مقرراتی مانند مزایده و مناقصه یا تائید حوزه‌های فنی و تخصصی، نمی‌توان بودجه را اجرا کرد.

او افزود: شورای شهر، این نامه را با امضای رئیس شورا برگرداند و با تأکید به اینکه اجرای پروژه دارای ردیف بودجه است، بر این مصوبه تحت عنوان توسعه متوازن شهر اصرار کرد.

حیدری تصریح کرد: در واقع آن‌ها هم اصرار دارند که ضوابط باید اجرا شود و این ضوابط عبارت است از تائیدیه شورای ترافیک و طرح جامع و تفضیلی که اگر شورای شهر این‌ها را دریافت کرده باشد، می‌تواند این طرح را اجرا کند.

فرماندار قم یادآور شد: موضوع احداث تقاطع کیوانفر را به هیئت حل اختلاف ارجاع دادیم و آن‌ها هم مطلب ما را تائید کردند و در آنجا تصویب شد که با رعایت کلیه قوانین و مقررات، از جمله رعایت طرح جامع ترافیک و تفصیلیِ شهر قم، می‌توانند این پروژه اجرا کنند.

انتهای پیام/ح

اجرای تقاطع کیوانفر در قم منوط به مصوبه شورای ترافیک است

برچسب ها: فرماندار قم ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.