نیکوکاران خراسان رضوی از ۱۱۰۰ کودک نیازمند حمایت کردند

از ابتدای ماه محرم تاکنون، هزار و ۵۰ هزار نیکوکار از هزار و ۱۰۰ فرزند مشمول طرح‌های اکرام ایتام و محسنین که تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، حمایت‌های معنوی و مادی کردند.

نیکوکاران خراسان رضوی از ۱۱۰۰ کودک نیازمند حمایت کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن اسلامی رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه اکنون حدود ۲۳ هزار فرزند یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: این نهاد در جهت اجرای طرح اکرام ایتام تلاش کرده تا با جذب حامیان جدید، فرزندان یتیم و محسنین را در سرفصل‌های بهبود وضعیت معیشتی، درمانی و تحصیلی تقویت کند و با مشارکت پدران و مادران معنوی مشکلات آن‌ها را رفع کند.

او با بیان اینکه با حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان می‌توان حمایت از یک فرزند یتیم و یا محسنین را عهده دار شد، افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون هزار و ۵۰ نیکوکار با حمایت از فرزندان یتیم و محسنین ۵۵ میلیون تومان به حساب آن‌ها واریز کردند.

اسلامی ادامه داد: فرزندان معنوی مورد سرپرستی این نیکوکاران شامل ۶۰۵ یتیم و ۴۹۵ محسنین می‌شود.

او گفت: مردم استان می‌توانند با مشارکت در طرح‌های اکرام، علاوه بر رفع نیاز‌های کودکان یتیم و فرزندان محسنین، درمسایل عاطفی آنان نیز سهیم باشند.

اسلامی افزود: مردم استان می‌توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد، از طریق شماره گیری کد دستوری
# ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *، مراجعه به سایت emdad.ir و پرداخت از طریق خودپردازها، در این عمل خداپسندانه کمک به کودکان نیازمندو مددجویان مشارکت و همکاری داشته باشند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

 

استقبال خیران از حمایت کودکان یتیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.