فراهم بودن تمهیدات لازم برای موج بازگشت زوار از مرز خسروی

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، از فراهم بودن تمهیدات لازم برای موج بازگشت زوار از مرز خسروی خبر داد و گفت : تردد بسیار روانی را در این مرز شاهد هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد‌ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی بعد چندین سال و در توضیح آخرین اخبار و اطلاعات از اقدامات انجام شده در مرز خسروی و قصرشیرین، گفت : پیک تردد زوار در مرز‌های چهارگانه کشور به مرحله پایانی رسیده و تعداد مراجعه زوار به مرز‌های کشور از جمله مرز خسروی کاهش یافته است.

او به تردد بسیار روان زوار در مرز خسروی اشاره کرد و گفت : علاوه بر هماهنگی و نظم تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه‌های حمل و نقل، بهداشت، درمانی، امدادی، اسکان، تغذیه، در این مرز نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی نیز مشغول فعالیت هستند.

الهی‌تبار در خصوص برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای بازگشت زوار از مرز خسروی، گفت: ستاد اربعین عراق، ایستگاه‌هایی را برای زائرانی که می‌خواهند از مرز خسروی وارد کشور شوند، تدارک دیده است.

او گفت: در مرز خسروی نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، دفاتر مسافربری در این مرز مستقر شده تا زائران را با خودرو‌های در نظر گرفته به کرمانشاه منتقل کنند .

 

 

انتهای پیام/د

پیک تردد زوار در مرز‌های چهارگانه کشور به مرحله پایانی رسید

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار