تلاش های پلیس کرمانشاه برای امنیت بخشی در مرز خسروی قابل ستایش است

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در راستای امنیت بخشی در مرز خسروی، گفت : این تلاش ها قابل ستایش و باعث رضایت عموم زائران شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،احمد نوریان معاون اجتماعی ناجا در حاشیه بازدید از مرز خسروی گفت : کار اعزام زوار به کربلای معلی از مرز خسروی در امنیت کامل انجام و خدمات خوبی نیز به زائران ارائه شده است.

او گفت : پس از قطعی شدن بازگشایی مرز خسروی، زیرساخت های لازم به سرعت در این مرز فراهم و شاهد بودیم که اعزام زائران بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

نوریان همچنین با اشاره به تبلیغات محیطی مناسب انجام شده در مرز، گفت: کارکنان معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه در این راستا زحمات زیادی کشیدند تا زائران بتوانند از راهنمایی های لازم برخوردار شوند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: بازگشایی مرز خسروی شرایطی ایجاد کرد تا زائران بسیاری بتوانند از این مرز عازم کربلای معلی شده و در مراسم معنوی اربعین شرکت کنند.

او گفت: هم اکنون هم که شاهد بازگشت تدریجی زائران هستیم کارکنان پلیس آمادگی لازم برای خدمات رسانی شایسته به آنها را دارند .

 

 

انتهای پیام/د

امنیت بخشی در مرز خسروی

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.