معرفی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک

با بازنشستگی محمد بخشوده رئیس اداره آموزش و پرورش شهربابک، داوود مغفوری عهده دار این منصب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس ضیا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه اداره آموزش و پرورش شهرستان شهربابک گفت: طی چند سال اخیر اداره آموزش و پرورش شهربابک جز برترین‌های استان بوده است.

عباس ضیا ادامه داد: هر مدیری باید مهارت‌های فنی، انسانی و ادراکی را داشته باشد و محمد بخشود این ویژگی را داراست.

او با بیان اینکه داوود مغفوری فعالیت و مسئولیت‌های زیادی داشته و یک روزه به ریاست اداره آموزش و پرورش شهربابک نرسیده است، تصریح کرد: مغفوری روابط خوبی دارد و همه دست به دست هم دهیم تا وی از تجارب بخشوده استفاده کرده و موفق باشد.

حجت الاسلام اصغر انصاری امام جمعه شهرستان شهربابک در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت اربعین حسینی گفت: دنیا از لحاظ فنی همه چیز دارد، اما به تربیت و اخلاق اسلامی محتاج است.

او با بیان اینکه امام حسین (ع) در همه زمینه‌ها برای ما تربیت اسلامی دارد، افزود: به همین دلیل است که در زمان اربعین حدود ۲۰ میلیون نفر برای زیارت امام حسین گرد هم می‌آیند.

حجت الاسلام انصاری تربیت و اخلاق اسلامی را ضروری دانست و تأکید کرد: در آموزش و پرورش همه اعضا باید باهم هماهنگ باشند تا تربیت به شکل صحیح انجام شود.

فرماندار شهربابک نیز در ادامه اظهار داشت: آنچه که امروز در آموزش و پرورش داریم حاصل توانمندی‌های محمد بخشوده و مدیران پیش از وی است.

سعید قائینی با اشاره به اینکه شهربابک از لحاظ علمی پتانسیل خیلی خوبی دارد، تصریح کرد: نتایج دانش آموزان شهربابک در کنکور و سایر مسابقات علمی گواه این مطلب است.

محمد بخشوده رئیس بازنشسته و سابق اداره آموزش و پرورش شهربابک نیز در ادامه این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای داوود مغفوری رئیس جدید اداره آموزش و پرورش شهربابک گفت: در طول خدمت بنده همه ارگان‌ها با ما همکاری داشتند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.

محمد بخشوده به برخی اقدامات خویش اشاره کرد و افزود: در مدت مدیریت بنده بیش از ۱۳ مدرسه آسفالت شد.

او با اشاره به اینکه سعی کردیم وابستگی آموزش و پرورش را کم کرده و درآمد زایی ایجاد کنیم، اظهار داشت: چند واحد تجاری که باعث زیبایی شهرستان شده است و همچنین درآمد زایی دارد، ساخته شد.

بخشوده بیان داشت: ما ماهیانه حدود ۸۰ میلیون تومان درآمد اختصاصی داریم که اگر همین را به ما برگردانند در زمینه اداره امور جاری آموزش و پرورش خللی وارد نمی‌شود.

او گفت: شورای آموزش و پرورش شهربابک دو سال متوالی رتبه برتر را در استان کسب کرد که نشان از تعامل اداره با امام جمعه و فرماندار دارد.

او با بیان اینکه کار‌های مقدماتی مدرسه خیر ساز در خورسند انجام شده است، افزود: آموزش و پرورش در کنار جاده ترانزیتی ۳۵ هزار متر زمین دارد که فعالیت‌های مقدماتی آن برای ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی انجام شده است که تکمیل و ساخت آن می‌تواند محل درآمد خوبی باشد.

بخشوده از قبولی ۳۷ دانش آموز شهربابک در رشته‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و کسب رتبه‌های برتر دانش آموزان شهربابکی در جشنواره خوارزمی یاد کرد و گفت: ما هیچ مدرسه حاشیه‌ای نداریم و تمام این مدارس را با مدارس خوب شهرستان ادغام کرده ایم.

انتهای پیام /ی

قبولی ۳۷ دانش آموز شهربابک در رشته‌های پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۲:۴۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام چرا سایتی که امتحان داخلش گذاشتین یکبار وارد میشوی دیگه نمیشه الان من نتونستم امتحان بدم چکار کنم پاسخ گو باشید لطفا
آخرین اخبار