مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: نقشه راه روستا‌های و شهر‌های کوچک استان کرمان تثبیت و در ۶ ماهه دوم امسال تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: نقشه راه تثبیت روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان کرمان  تدوین شده و بر اساس آن تا پایان امسال بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ سند روستایی صادر خواهد شد.

او بیان کرد: سهمیه واحد‌های ثبتی بر اساس ظرفیت و نیروی انسانی مشخص و به آنان ابلاغ شده تا روند صدور اسناد مالکیت کاداستری اراضی و ساختمان‌های روستایی و شهر‌های زیر بیست و پنج هزار نفر جمعیت بر اساس برنامه راهبردی صورت پذیرد.

طالبی زاده با اشاره به اینکه در روند صدور اسناد مالکیت روستایی نیازمند تعامل سایر ادارات متولی امر زمین و مسکن می‎باشیم، افزود: در برخی مناطق فی‌مابین متصرفین اختلافات میدانی وجود دارد و این امر روند تثبیت اراضی روستایی را با مشکل مواجه کرده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: مسئولین ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بازدید‌های میدانی و حضور در شهرستان‌های مختلف نسبت به رفع این مشکلات اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

صدور اسناد مالکیت روستایی نیازمند تعامل سایر ادارات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار