معاون استاندارقم مطرح کرد؛

نرخ‌گذاری دقیق قیمت نان درقم

غضنفری گفت: آنالیز دقیق نرخ‌گذاری قیمت نان در استان انجام گرفته و قیمت جدید آن هفته آینده برای اجرا به صورت رسمی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری قم روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان و گندم در سالن جلسات استانداری قم گفت: سقف نرخ‌گذاری نان درقم نباید بالاتر از قیمت گذاری نان در استان تهران بیشتر باشد. در نرخ‌گذاری جدید نان تمام ملاحظات دیده شده و نسبت به حقوق کارگران و عموم مردم توجه لازم صورت گرفته است.

او عنوان کرد: نرخ موجود نان درقم نرخ واقعی نبوده و با قیمت واقعی محصول فاصله دارد و همین مساله سبب گران فروشی و کم فروشی درسطح استان می‌شود.

غضنفری بیان داشت: نان کالایی بوده که عمومیت داشته و تمام مردم از آن استفاده می‌کنند بنابراین نمی‌شود در نرخ‌گذاری این محصول یک جانبه تصمیم‌گیری گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد: برای بررسی بیشتر، کارشناسی و آنالیز دقیق قیمت گذاری نان دستگاه‌های متولی فقط یک هفته دیگر مهلت دارند.

او گفت: درنرخ گذاری جدید نان که از هفته آینده در قم اجرایی می‌شود، نان سنگک با تناسب بین وزن و قیمت ۲۳ درصد از کمتر از تهران خواهد بود. همچنین قیمت نان لواش و تافتون ۲۰ درصد و قیمت نان بربری ۳۰ درصد پایین‌تر نرخ‌گذاری این محصول در استان تهران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم یادآور شد: در بخش نیمه یارانه‌ای نیز نرخ‌گذاری نان سنگک ۶۳ درصد و نان بربری ۳۰ درصد پایین از تهران مصوب شده است.

او تصریح کرد: قم یکی از استان‌های کشور بوده که بلاتکلیفی را در نرخگذاری نان از بین برده و در نرخ گذاری آن کار‌های کارشناسی موشکافانه مطلوبی صورت گرفته است.

غضنفری عنوان کرد: این نرخ گذاری جدید نان در قم هفته آینده با موافقت نهایی استاندار قم به نانوایی‌های استان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/الف

آنالیز دقیق نرخ‌گذاری قیمت نان درقم انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.