فرمانده پلیس راه آهن کشور خبر داد؛

افزایش ۵۰ درصدی تعداد مسافران اربعین طی امسال

ملکی از افزایش ۵۰ درصدی تعداد مسافران اربعین طی امسال خبر داد و گفت:امسال راه آهن حدود ۴۶۰ هزار صندلی را برای جابجا کردن زوار آماده کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حشمت الله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور در حاشیه بازدید از وضعیت خدمات رسانی راه آهن کرمانشاه به زوار اربعین گفت : ما ۴ محور ریلی برای زوار اباعبدالله الحسین (ع) در نظر گرفتیم که از آن جمله می‌توان به محور‌های زاهدان به جنوب، همدان - کرمانشاه و اهواز اشاره کرد که در این چهار محور خدمات شایسته‌ای به زوار ارائه داده می‌شود.

او از افزایش ۵۰ درصدی تعداد مسافرین اربعین طی امسال خبر داد و گفت : امسال راه آهن حدود ۴۶۰ هزار صندلی را برای جابجا کردن زوار آماده کرده بود که از این تعداد ۱۳۰ هزار نفر از راه آهن کرمانشاه که دو مرز مهران و خسروی را پوشش می‌دهد، پیش بینی شده است.

 ملکی گفت: با توجه به خدمات شبانه روزی پلیس راه آهن سراسر کشور و مسیر‌های منتهی به کرمانشاه، خوشبختانه این تعداد زواری که با قطار تردد کردند تردد آن‌ها به خوبی انجام شده و تردد زوار از طریق خط ریلی با امنیت کامل و آسایش صورت گرفته است.

او افزود: به حمدالله تا کنون این تعداد و شاید بیشتر هم از کرمانشاه تردد داشتند و به این منظور راه آهن یک قطار فوق العاده در نظر گرفته است و در برگشت هم این آمادگی وجود دارد.

این مسئول افزود: برای آن دسته از هموطنانی که از مرز‌های دیگر به زیارت رفتند و قصد برگشت از استان کرمانشاه را دارند زمینه تهیه بلیط آن‌ها در کرمانشاه فراهم است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: در حال حاضر در حال بررسی وضعیت بازگشت زواری هستیم که با قطار قصد ادامه سفر را دارند.

او گفت: پلیس راه آهن آمادگی لازم را جهت بازگشت زوار دارد و مسافرینی که قصد برگشت از استان کرمانشاه را دارند، آسوده خاطر باشند که این خدمات همچنان ارائه می‌شود. همچنین مقداری با صبر و حوصله برابر زمان بندی با قطار‌ها منتظر بمانند که بتوانند از این بستر استفاده کنند.

 ملکی خدمات ارائه شده در حوزه راه آهن کرمانشاه را بسیار موفقیت آمیز عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا از همه همکارانی که توانستند این خدمات برجسته را ارائه دهند، تقدیر و تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید:جدیدترین اخبار از وضعیت تردد زائران در مرز‌ها/ خروج ۳ میلیون زائر از کشور/ موج بازگشت زودتر آغاز شده است/ نصب دستگاه ایکس ری در ۴ مرز +فیلم و تصاویر


او افزود: طی این دو روزی که در کرمانشاه هستم رضایت کامل داریم و ان شاالله با همکاری همه دستگاه‌های ذیربط در حوزه برقراری امنیت با راه آهن وضعیت برگشت هم به خوبی پوشش داده شود.

 

انتهای پیام/د

۴ محور ریلی برای زوار اباعبدالله الحسین (ع) وجود دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار