انعکاس عاشقانه‌های عشاق الحسین از شبکه های سیما

انعکاس عاشقانه‌های عشاق الحسین در ویژه برنامه "موکب الرضا (ع) "از شبکه امام رضا (ع) و شبکه‌های مختلف سیما بر روی آنتن می‌رود.

انعکاس عاشقانه‌های عشاق الحسین از شبکه های سیماسید حمیدرضا طباطبایی مدیرعامل موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در آستانه اربعین حسینی و همزمان با راهپیمایی بزرگ اربعین، عشق و دلدادگی خادمان رضوی و عاشقان حسینی با عنوان "موکب الرضا (ع) "  هرشب از ساعت ۲۳ به وقت مشهد و ۲۲: ۳۰ به وقت کربلای معلی از شبکه ماهواره‌ای امام رضا (ع) به زبان عربی و برخی از شبکه‌های سیما به زبان فارسی بر روی آنتن می‌رود.

او افزود: این برنامه در طول مسیر نجف تا کربلا و از عمود‌های مختلف اقدام به پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی و همچنین پوشش فعالیت‌ها و خدمات آستان قدس رضوی به زائران حسینی و شیفتگان اهل البیت (ع) می‌کند.

طباطبایی بیان کرد: "موکب الرضا (ع) " که به همت موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی از سیزدهم ماه صفر آغاز شده است تا اربعین حسینی میهمان مخاطبان و شیفتگان اهل بیت (ع) از شبکه ماهواره‌ای امام رضا (ع) است.

او ادامه داد: این برنامه از پانزدهمین روز ماه صفر در دو بخش از مشهد الرضا (ع) و کربلای معلی بر روی آنتن می‌رود.

مدیرعامل موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: عوامل این مجموعه در قالب دو تیم پوشش برنامه‌های زنده تلویزیونی و تیم تولید آیتم اعزام شده اند و تاکنون علاوه بر پخش برنامه از شبکه امام رضا (ع) به زبان عربی برنامه‌های مختلفی نیز از پایانه‌های مرزی مهران، دوقارون، میرجاوه، نجف، کربلا و مسیر پیاده روی نجف تا کربلا از شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، شبکه شما و افق سیما بر روی آنتن رفته است.
 
او افزود: همچنین پخش ویژه برنامه موکب الرضا (ع) از شبکه پنج سیما که با چهار برنامه از کربلا آغاز شده است تا شام شهادت حضرت رضا (ع) هر شب ساعت ۲۳ به مدت یک ساعت از مشهد مقدس میهمان منازل شیفتگان ولایت خواهد بود.

 علاقه‌مندان از طریق ماهواره نایل ست فرکانس ۱۱۵۵۵ می‌توانند برنامه‌های شبکه امام رضا (ع) را مشاهده نمایند.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

عاشقان امام حسین، برنامه های اربعین را می توانند تماشا کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.