رفتار دوگانه بی بی سی فارسی در انتشار خبر بازداشت روح الله زم/ دلیل حمایت این رسانه از خائنان به ملت ایران چیست؟

شبکه بی‌بی‌سی فارسی با رفتار دوگانه خود در انتشار خبر بازداشت زم، به نوعی از این خودفروخته خائن حمایت کرد.

زمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد  روح اللّه زم سرشبکه سایت ضدانقلاب آمدنیوز دستگیر شده است. آن طور که در این اطلاعیه آمده است، سازمان اطلاعات سپاه در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چندوجهی با بکارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را مدیریت و فریب داد و روح الله زم مدیر کانال معاند آمدنیوز را به داخل کشور هدایت و بازداشت کرده است.


بیشتر بخوانید: سرشبکه آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شد


براساس این گزارش، روح اللّه زم سرشبکه سایت ضدانقلاب آمدنیوز در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم سرویس‌های بیگانه و همچنین حمایت ضدانقلاب خارج نشین و عوامل داخلی آنها، به عنوان یکی از آبشخورهای محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران هراسی، دروغ پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی، تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت‌بار و تروریستی و ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور انجام می‌داد.

در همان لحظات اولیه اعلام دستگیری روح الله زم مدیر کانال معاند آمدنیوز، این خبر غافلگیرکننده به سرعت در همه رسانه‌های خبری و همچنین شبکه‌های اجتماعی منعکس شد و بازتاب‌های گسترده‌ای از سوی شخصیت‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، امنیتی و... در داخل و خارج کشور داشت.


بیشتر بخوانید: تشریح ابعاد جدید از شکار سرشبکه آمد نیوز توسط سپاه


مردم کشورمان که در ماه‌های اخیر نسبت به دروغ‌پرداز بودن شبکه معاند آمدنیوز و خائن و دست‌نشانده بودن روح الله زم مطمئن شده بودند و تعداد اعضای این کانال ضدانقلاب با کاهش شدید مواجه شده است، با شنیدن این خبر، به روش‌های مختلف خوشحالی خود از دستگیری روح الله زم را نشان دادند.

دشمنان ملت ایران از خودفروختگان و خائنان خارج نشین گرفته تا برخی قدرت‌های غربی که همیشه به دنبال ضربه زدن به کشورمان هستند، به طور طبیعی از شنیدن خبر دستگیری یکی از عناصر و دست‌نشاندگان خود به شدت غافلگیر و ناراحت شدند و طبق معمول سعی کردند با تحلیل‌های دروغین خود، جزئیات این ماجرا و ماهیت روح الله زم مدیر کانال معاند آمدنیوز را وارونه جلوه دهند و آبروی از دست رفته خود نزد ملت ایران را مجدداً به دست آورند.

در یکی از این اقدامات، شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی با رفتار دوگانه در موضوع دستگیری روح اللّه زم سرشبکه سایت ضدانقلاب آمدنیوز در مقایسه با بازداشت جولیان آسانژ،‌ بنیانگذار ویکی‌لیکس در لندن، سعی کرد تفسیر خود از این ماجرا را به مردم ایران القا کند.


بیشتر بخوانید: واکنش شخصیت‌ های سیاسی به خبر دستگیری روح الله زم


شبکه معاند بی بی سی فارسی در موضوع دستگیری جولیان آسانژ،‌ بنیانگذار ویکی‌لیکس در لندن که تا پیش از آن در سفارت اکوادور در انگلیس پناهنده بود، از واژه «بازداشت» استفاده کرد و در تیتر خبر خود نوشت: «جولیان آسانژ،‌ بنیانگذار ویکی‌لیکس در لندن بازداشت شد».

زم

این در حالی است که شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی برای خبر روح الله زم مدیر کانال معاند آمدنیوزاز واژه «ربوده شد» استفاده کرد و در تیتر خبر خود نوشت: «دستگیری زم؛ مخالفان حکومت ایران در خارج کشور چگونه 'ربوده شدند'؟»

زم

این رفتار دوگانه شبکه معاند بی بی سی فارسی نشان می‌دهد که عوامل این رسانه و سردمداران انگلیس برخلاف اینکه خود را دلسوز ملت ایران نشان می‌دهند، مدام در حال دشمنی با مردم ایران و در تلاش هستند به کشورمان ضربه بزنند. این شبکه با این اقدام خود بار دیگر اثبات کرد که انگلیسی‌ها با دشمنان و خائنان به ملت ایران دوست و با دوستان و حامیان کشورمان، دشمن هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جنگ نرم ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین علیزاده
۱۹:۳۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
درود خدا بر شهیدان و ادامه دهنده راه شهیدان
درود خدا بر دلیر مردان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
روح آدمیزادی آنها سالهاست که به شیاطین انگلیسی و روباهان مکار فروخته شده و در ازای دو لقمه نان بخور و نمیر به خودکشی وادار شده است. گاهی با خودم فکر می کنم اینها سالهاست که دیگر موجوداتی مسخ شده و پلید هستند. شاید به همین دلیل هم هست که صحبتهایی از جنس روابط عجب و غریب هم ممکن است گاهی بزنند که مثلا آنرا عادی می دانند. چون دیگر روحی نمانده، انسانیتی باقی نمانده، اخلاق مرده است برایشان. وجدان یک خاطره دوردستی بیشتر نیست.
Canada
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
لعنت بر وطن فروش خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
اعدام شه بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
دستگیری این عنصر معاند خیلی مهم نیست...
مهم عوامل داخلی مرتبط با این آدم هستند که به ایشون کد میدادند.
روح الله زم که عددی نیست... مهم نفوذیهایی هستند که حمایتش میکردند و باعث موفقیت نسبی ایشون شدند.
از سپاه ممنونیم و از دستگاههای ذیزبط تقاضای جدیت در کشف حامیان داخلی آنها را داریم.
Iran (Islamic Republic of)
bm.soq
۱۱:۵۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
بی‌بی‌سی هر غلطی می‌کند بکند،،، اینقدر سرشان را به دیوار بکوبند تا هلاک شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
خوشحالم درزمانی دارم زندگی میکنم که دشمنان مملکتم در هیچ جایی از این کره خاکی احساس امنیت و آرامش نمیکنن
Canada
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
معلومه کارمند شون را از دست داده اند .با وجود اینکه صد در صد مطمین بودند دورع سرهم میکند ولی باهاش مصاحبه میکردند .چونکه حرفی میزد که این کانال معاند دوست دارد بشنود .
چرا طبق قانون رسانه ای که یک مخالف و یک موافق باید باشند تا از خوذشون دفاع کنند .عمل نمیکند روباه ی مکار .گرگ در لباس میش
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۲۲:۱۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
انسان عاقل در دنیا دو چیز را هرگز باور نمی کند یکی اینکه در کنار خورشید ستاره ای را ببیند و دیگری اینکه دولت انگلیس دوست ملت ایران باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
از دشمن بیشتر از این نباید انتظار داشت ملت ایران باید بصیرت داشته باشند به امید رسوایی و نابودی تمام دشمنان جمهوری اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
بیخود نبود که تو شعارها ازاول انقلاب شایدهم ازدوره مشروطه تاکنون مرگ برانگلیس خبیث واستعمارگر اززبان ملت ایران بیرون میاید
Canada
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
روباه ی مکار .یک خاین .فتنه .مزدور که دورع سرهم میکرد را از دست داده .دلشون پره .بعد هم خواب از چشمانشان بریده .کابوس میبیند ند
اگر خوابی به چشمشان رود .به دنبال سوراخ موش میگردند .
اینها مخالف نیستند بلکه وطن فروش ایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
بی بی سی خائن خیلی داری میسوزی بسوز فعلا نوبت شماهم خواهد رسید آسیاب به نوبت درود برسپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
بی بی سی خائن خیلی داری میسوزی بسوز فعلا نوبت شماهم خواهد رسید آسیاب به نوبت درود برسپاه پاسداران
آخرین اخبار