احداث پارک کوهستان باشت در پنج هکتار

شهردار باشت گفت: پارک کوهستان شهر باشت در زمینی به مساحت پنج هکتار در دست ساخت قرار دارد که برای تکمیل فاز دوم آن بیش از  ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

احداث پارک کوهستان باشت در پنج هکتار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، لطف اله موسوی، شهردار باشت گفت: برای این طرح عمران شهری تاکنون ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهردار باشت گفت: پارک جنگلی این شهرستان نیز در زمینی به مساحت یک هکتار در دست اجراست که تاکنون سه میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده و برای فاز دوم این طرح سه میلیارد دیگر اعتبار نیاز است.

او همچنین گفت: امسال یک هزار تن قیر رایگان برای سرعت دادن به آسفالت معابر شهری کمتر توسعه‌یافته این شهر اختصاص یافته که ارزش ریالی آن ۲۰ میلیارد ریال است.

او بیان کرد: با جذب این میزان قیر رایگان ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر کمتر توسعه یافته شهر باشت آسفالت شد.

موسوی اولویت شهرداری باشت را در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای دانست و ابراز کرد: با انجام آسفالت معابر شهر باشت تحول بزرگی در خدمات شهری باشت ایجاد خواهد شد.

او با اعلام اینکه در اوایل سال ۹۷ بیش از ۲۰۰هزار متر مربع از خیابان‌های شهر باشت آسفالت شد، ادامه داد: برای این حجم کار، ۷۰۰ تن قیر به ارزش ریالی ۹ میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال هزینه شد.

شهردار باشت گفت: هم اکنون بیش از ۱۰ طرح درحوزه عمران شهری در این شهر در دست اجراست که تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌ها سیمای باشت را متحول می‌کند.

موسوی بیان کرد:  تکمیل پارک‌های کوهستان، جنگلی و ساحلی، ساخت ۲ پارک محله ای، بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور، پارک بانوان، سنگ فرش و آسفالت معابر و بهسازی مسیره از مهمترین این طرح هاست.

در دولت تدبیر و امید بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های شهر باشت آسفالت شده است.

افزایش فضای سبز شهری از ۲.۷ مترمربع در سال ۹۲ به ۶ مترمربع در سال ۱۳۹۶ از دیگر دستاورد‌های توسعه شهری باشت در چهارسال گذشته است.

باشت مرکز شهرستان ۲۴ هزار نفری باشت با ۱۰هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/پ

پارک کوهستان باشت

برچسب ها: محیط زیست ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.