مدیریت بهتر حساب کاربری با قابلیت جدید اینستاگرام

کاربران اینستاگرام از این پس می‌توانند با کیفیتی بیشتر و بهتر از گذشته، بر داده‌های قابل اشتراک و یا به اشتراک گذاشته خود در این شبکه اجتماعی نظارت کنند.

مدیریت بهتر حساب کاربری با قابلیت جدید اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام برای مدیریت هرچه بهتر و بیشتر داده‌های به اشتراک گذاشته شده در این شبکه اجتماعی قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار داده است. پیش از اینستاگرام، فیسبوک به عنوان شرکت مادر گوگل ویژگی مدیریت حساب را به اپلیکیشن خود اضافه کرده بود.


بیشتر بخوانید: پیام دایرکت به نسخه وب اینستاگرام رسید + تصاویر


ویژگی جدید اینستاگرام علاوه بر کمک به مدیریت دقیق‌تر داده‌های اشتراکی، میزان مصرف اینترنت را نیز کاهش داده و هم‌چنین از حریم شخصی کاربران نیز بیشتر محافظت می‌کند. پس از فعال شدن این قابلیت در اینستاگرام کاربر به راحتی می‌توانند به حساب کاربری خود دست پیدا کند ولی امکان نفوذ و هک آن را تا حد زیادی پایین آورند. 

مدیریت بهتر حساب کاربری با قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام کنترل داده‌های به اشتراک گذاشته را راحت‌تر می‌کند

فعال شدن یا نشدن ویژگی این قابلیت در اینستاگرام به صورت اختیاری است و در صورت دلخواه کاربر فعال می‌شود. دسترسی به هر قسمت از داده‌های به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام قابل تنظیم است. به عنوان مثال کاربر می‌تواند عکسی را که علاقه‌ای به دیده شدن آن در صفحه خود ندارد از قسمت مدیریت حساب حذف و یا مخفی کند. 

بسیاری از کاربران اینستاگرام در انتشار تصویر یا ویدئویی خاص در این شبکه اجتماعی دچار اشتباه می‌شوند و حتی بعضا متوجه اشتباه خود نشده و آن تصویر مدتی روی صفحه کاربر می‌ماند. حالا این امکان وجود دارد که تنها با سر زدن به قسمت داده‌های اشتراکی از محتوای مورد نمایش در صفحه اینستاگرام آگاه شد و به خوبی داد‌ها را کنترل کرد. 

مدیریت بهتر حساب کاربری با قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام در صفحه رسمی خود اعلام کرده است ویژگی جدید این شبکه اجتماعی در طول شش ماه به تدریج در قالب چند بروزرسانی جدید ارائه می‌گردد. مدیران این شبکه اجتماعی هنوز اعلام نکردند که کدام کشورها زودتر از بقیه به این ویژگی دسترسی پیدا می‌کنند. 

انتهای پیام/

اینستاگرام امکان کنترل بیشتر داده‌های اشتراکی را در اختیار کاربران می‌گذارد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.