پشتیبانی پلی‌استیشن 5 از PlayStation Now

سونی اعلام کرد کنسول بازی پلی‌استیشن 5 از سرویس آنلاین PlayStation Now پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی پلی‌استیشن 5 از PlayStation Nowبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرچه به زمان معرفی رسمی کنسول بازی پلی‌استیشن ۵ نزدیک‌تر می‌شویم شرکت سونی خبر‌های جذابی از پرطرفدارترین کنسول بازی در جهان منتشر می‌کند. سونی در جدیدترین اقدام خود برای PS5 این دستگاه را قادر به پشتیبانی از سرویس آنلاین بازی PlayStation Now کرده است.


بیشتر بخوانید: شرکت‌های بزرگ بازی سازی در حال کار روی بازی‌های مطرح برای کنسول PS5 هستند


یاسوهیرو اوساکی یکی از مدیران ارشد سونی در نشستی خبری گفت: "ما برای پلی‌استیشن ۵ برنامه ویژه‌ای داریم و تمام تلاش خود را برای هرچه جذاب‌تر ساختن آن با ارائه سرویس‌های آنلاین و آفلاین مختلف انجام می‌دهیم. پشتیبانی از سرویس PlayStation Now به کاربران این امکان را می‌دهد تا به تعداد بسیار زیادی بازی دسترسی پیدا کرده و با هزینه‌ای پایین از بازی‌های مختلف لذت ببرند. "

پشتیبانی پلی‌استیشن 5 از PlayStation Now

امکان بازی درPlayStation Now با هزینه بسیار کم

این مقام مسئول در شرکت سونی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد عرضه سرویس PlayStation Now برای تلفن‌های همراه هوشمند گفت: "سونی فعلا برنامه‌ای برای ارائه این سرویس به کاربران گوشی‌های هوشمند ندارد. " در حال حاضر عناوین مختلفی از بازی‌ها نظیر God of War, Grand Theft Auto 5 و Uncharted 4 در این سرویس وجود دارد و سونی هر ماه بازی‌هالی جدیدی را به آن اضافه می‌کند.

بازی‌های موجود در PlayStation Now تا زمان محدودی در این سرویس قرار دارند. به عنوان مثال بازی‌های مذکور تا تاریخ ۱۲ دی ماه ۱۳۹۸ در دسترس هستند و پس از آن حذف می‌شوند و احتمالا بازی‌های دیگری جایگزین آن‌ها می‌شوند. مطمئنا کاربران جدیدترین کنسول بازی سونی در همین بازه زمانی از حضور در سرویس PlayStation Now لذت خواهند برد و لحظاتی هیجان‌انگیز را تجربه خواهند کرد.

پشتیبانی پلی‌استیشن 5 از PlayStation Now

سونی قول داده است در PlayStation Now بیش از ۷۰۰ عنوان بازی را قرار دهد و هزینه اشتراک ماهیانه را ۹.۹۹ دلار اعلام کرده است. بدون شک این پشنهادی وسوسه‌انگیز برای همه گیمر‌ها است و به آن‌ها کمک می‌کند تا با هزینه‌ای بسیار کمتر نسبت به خرید بازی، گیم مورد علاقه خود را بازی کنند. تعطیلات سال نو ۲۰۲۰ روز‌هایی رویایی برای دوست‌داران کنسول بازی پلی‌استیشن است.

انتهای پیام/

خبر خوش سونی برای طرفداران PS5

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار