معرفی شیائومی Redmi 8 با طراحی جدید و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری + تصویر

شرکت شیائومی با فاصله کم از گوشی قبلی خود محصول جدیدش با نام Redmi 8 را معرفی کرد.

معرفی Redmi 8 با طراحی جدید و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو هفته پس از این که شیائومی Redmi 8A را معرفی کرد، Redmi 8 به دست ما رسید. این دستگاه همان مشخصات گوشی دیگر را ارائه می‌کند با این تفاوت که طراحی آن تغییر کرده است. گوشی Redmi 8 دارای بدنه‌ای از جنس شیشه است که دارای طراحی جدید شیائومی به اسم Aura Mirror است. البته به غیر تغییر طراحی به این گوشی جدید دوربین دوم و فضای رم و ذخیره‌سازی بیشتر اضافه شده است.

مشخصات Redmi 8

در بخش جلویی ما یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی +HD داریم که درون خود یک ناچ جای داده است و میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی است. این دوربین سلفی دارای دیافراگم F/2.0 است. در پشت این دستگاه همان‌طور که پیشتر ذکر شد یک دوربین دوگانه دارای سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی IMX 363 سونی با دریچه دیافراگم F/1.8 دیده می‌شود. این سنسور دارای پیکسل‌هایی با اندازه ۱.۴ μm است. سنسور دوم در واقع یک ابزار برای تشخیص عمق تصویر است.

معرفی Redmi 8 با طراحی جدید و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری + تصویر


بیشتر بخوانید: بررسی جامع کیفیت دوربین سه پرچمدار معرفی شده در تابستان


علاوه بر این، در گوشی جدید ردمی یک هوش مصنوعی وجود دارد که توانایی تشخیص ۳۳ حالت مختلف از مناظر، گیاهان، حیوانات خانگی و ۶ حالت خاص در هندوستان را دارد. یکی از دیگر موارد اضافه شده جذاب این گوشی سنسور اثر انگشت است که زیر دوربین قرار گرفته است.

معرفی Redmi 8 با طراحی جدید و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری + تصویر

پردازنده Snapdragon 439 گوشی Redmi 8A در این دستگاه نیز وجود دارد، اما اکنون شما می‌توانید از گزینه ۴ گیگابایت رم و تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز استفاده کنید. در بخش باتری نیز یک قطعه ۵۰۰۰ میلی‌آمپری قرار گرفته است که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. البته در جعبه این دستگاه تنها یک آداپتور ۱۰ واتی قرار دارد. بعضی از باقی موارد اضافه شده به این گوشی شامل رادیو FM بی‌سیم، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یک بلستر IR می‌شود.

گوشی Redmi 8 در رنگ‌های آبی، مشکی و قرمز و با قیمت‌های ۱۱۲ دلار برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی و ۱۲۶ دلار برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی در هندوستان عرضه می‌شود. فروش این کالا‌ها از سایت Mi.com و Flipkart از ۱۲ اکتبر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

جدیدترین گوشی ردمی معرفی شد

برچسب ها: فناوری ، ردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار