تأخیر در عرضه Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

شرکت Hardsuit Labs تأیید کرد که عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با کمی تأخیر عرضه خواهد شد.

تأخیر در عرضه Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Hardsuit Labs که عنوان بسیار موفق و پرظرفدار Vampire: The Masquerade – Bloodlines را در کارنامه خود دارد، به تازگی در توئیت این عنوان موفق نوشته است که ادامه این بازی یعنی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 که قرار بود در سه ماه اول سال ۲۰۲۰ در بازار عرضه شود، با اندکی تأخیر، سال بعد در بازار عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی پلی‌استیشن 5 از PlayStation Now


در حالی که اکثر تأخیرها ناامیدکننده است، این تأخیر در عرضه Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با خبرهای خوشحال‌کننده‌ای همراه است. کیفیت یک بازی همیشه باید برای شرکت تولیدکننده و توسعه‌دهنده‌اش در اولویت باشد و اگر بهبود کیفیت نیاز به زمان داشته باشد، باید این زمان اخصاص داده شود. شرکت Hardsuit Labs در توئیت خود اعلام کرده است که برای بهبود کیفیت این عنوان و اجتناب از مشکلاتی که در زمان ارائه اولین نسخه این بازی پیش آمده، مجبور است عرضه آن را به تعویق بیندازد.

اولین نسخه Vampire: The Masquerade – Bloodlines در زمان خود یک شاهکار به حساب می‌آمد. در زمان عرضه اولین نسخه Vampire: The Masquerade – Bloodlines تجربه خون‌آشام فقط در رمان‌ها بود و یک بازی نقش‌آفرینی با این موضوع احساس جدیدی ایجاد می‌کرد. بعد از این بازی، دیگر بازی‌های نقش‌آفرینی با محوریت موضوع خون‌آشام تولید شد اما هیچکدام از آن‌ها نتوانست به اندازه Vampire: The Masquerade – Bloodlines موفق باشد و تجربه جدید در این موضوع به جای بگذارد. در نتیجه، کارکنان شرکت Hardsuit Labs به دنبال این هستند تا بتوانند دوباره تجربه‌ای مانند نسخه اول این بازی از خود به جای بگذارند.

انتهای پیام/

عرضه Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به تعویق افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار