حماس: دایره تجاوزات رژیم صهیونیستی همه امت‌های عربی را شامل می‌شود

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد دایره تجاوزات رژیم صهیونیستی نه فقط فلسطینی‌ها بلکه همه امت‌های عربی را شامل می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، اعلام کرد رژیم صهیونیستی دامنه تجاوزات خود را گسترده‌تر می‌کند تا علاوه بر فلسطینی‌ها سایر ملت‌های عربی را در برگیرد.

او گفت: اقدام رژیم اشغالگر در بازداشت دو تن از اسرای اردنی به نام‌های هبه اللبلدی و عبد الرحمن مرعی موید گسترش دایره جنایت‌ها و تجاوزات این رژیم است تا نه فقط مردم فلسطین بلکه همه امت‌های عربی را شامل شود.

این سخنگو افزود: رژیم اشغالگر تلاش می‌کند تا مانع از اعلام همبستگی امت‌های عربی با آرمان ملت فلسطین شود، چون فلسطین همچنان مسئله اصلی و مرکزی ملت‌ها و جوانان این کشور‌ها است و در کانون وجدان جمعی این ملت‌ها جای دارد. رژیم اشغالگر با این رفتار خود و از طریق بازداشت افراد می‌کوشد تا مانع از اعلام همبستگی مردم با آرمان ملت فلسطین شود.

قاسم اضافه کرد: رژیم اشغالگر دشمن اصلی ملت‌ها (عربی) بوده و خواهد بود و این ملت‌ها باید همه توانمندی خود را برای مقابله با ادامه جنایت‌ها و تجاوزات آن که هر روز گسترده‌تر می‌شود، بکار گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار