مهلت ایران برای اجرای خواسته‌های اف‌ای‌تی‌اف مجددا تمدید شد

گروه ویژه اقدام مالی مهلت ایران برای تصویب کنوانسیون پالرمو و لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم را تا بهمن ماه تمدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروه ویژه اقدام مالی در تازه‌ترین نشست خود در پاریس مهلت ایران برای تصویب کنوانسیون پالرمو و لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را تا بهمن ماه تمدید کرد.

این نهاد مالی در بیانیه خود همچون گذشته هشدار داده است که در صورت عدم تصویب لوایح فوق تا مهلت تعیین‌شده، اقدامات مقابله‌ای علیه ایران مجددا اعمال خواهند شد.

این در حالیست که دیوید لوئیس، دبیر اجرایی FATF، سال گذشته همزمان با اجلاس ۶ روزه این سازمان در پاریس در مصاحبه با بی‌بی‌سی اذعان کرد هیچ تضمینی وجود ندارد که ایران با اجرای خواسته‌های این گروه از لیست سیاه آن خارج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
نیک
۱۹:۵۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
فقط همین بلدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
به این امریکایی ها که از برجام خارج شدن وبه این اروپایی ها غلام حلقه به گوش امریکایی ها هستندکه هیچکدام از تعداتشان از جمله اینستکس رو اجرا نکردن وزدن زیریش نمیشه اعتماد کرد( سگ زرد برادر شغاله)مسولین لطفا بیشر بررسی کنند در دام دیگر امریکایی ها نیفتند(اقتصاد مقاومتی=پیروزی در مقابل مستکبرین)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
این امریکایی ها واروپایی ها که چشم دیدن پیشرفت این کشور اسلامی که یک زمانی مستعمره شون بود.وحالا داره به یک قدرت فرا منطقه ای تبدیل میشه را ندارند و میخواهند مارو تحت تسلط خود بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
حواسمان باشد که با تصویب این لاحیه به حاکمت اسلامی واعتقاداتمان واستقلالمان خدشه وارد نشود.
آخرین اخبار