توئیت مداخله‌جویانه پمپئو درباره ایران

وزیر خارجه آمریکا در پیام توئیتری مداخله‌جویانه، از تصویب نشدن لایحه‌های مربوط به FATF در ایران انتقاد کرد.

توئیت مداخله‌جویانه پمپئو درباره ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در پیام توئیتری مداخله‌جویانه، از تصویب نشدن لایحه‌های مربوط به FATF در ایران انتقاد کرد.

پمپئو نوشت: سه سال پس از متعهد شدن به برنامه FATF، ایران پولشویی هدفمند و کمک مالی تروریستی خود را متوقف نکرده است. روز گذشته FATF اقدامی متقابل وضع کرد و اقدامات مشابه بیشتر را خواستار شد. فعالیت‌های مخرب ایران تهدیدی برای امنیت جهانی هستند!

این در حالی است که «کارگروه ویژه اقدام مالی» (FATF) روز جمعه اعلام کرد تصمیم گرفته است تعلیق «اقدامات تقابلی» علیه ایران را برای یک دوره دیگر تمدید کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، دولت ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن نصیروند
۰۰:۵۷ ۰۳ تير ۱۳۹۸
سلام.لطفا غربیها و پمپئو زیاد توئیت نکند چون کار بیهوده ای می کنند،عاقل باشند و دست از دشمنی و تحریم ایران بردارند،متاسفانه عقل بعضیها در حد کودک مانده است.تقدیر و تشکر از عزیزانی که این سامانه پدافند هوایی عالی را طراحی کرده و ساخته اند که می تواند پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی و رادار گریز را رهگیری و شکار کند،خسته نباشید به پدافند هوایی سپاه و پدافند یکپارچه کشوری که قاطعانه جواب متجاوز به حریم هوایی کشور را دادند،آری سربازان وطن همیشه بیدارند،تقدیر و تشکر از دلیرمردانی که این پهباد پیشرفته جاسوسی را در حین تجاوز به مرزهای هوایی کشورمان شکار کردند،قابل توجه آنهایی که می گفتند موشکهای ایران ماکت هست،پس دیدند که چگونه به هدف خورد،آری جای جای ایران پر است از صدها هزار موشک نقطه زن که اماده شلیک به اهداف مورد نظر هست پس دشمن فکر تجاوز به خاک مقدس ایران را نکند که خسارات سنگین خواهد دید،ایران هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده ولی به متجاوز جواب قاطع خواهد داد،بهتر هست غربیها از خلیج فارس بروند و امنیت ان را به ایران و کشورهای منطقه بسپارند. ،دهه شصتی،فوق لیسانس،فرزندایثارگر،بیکار.با تشکر***"♡
آخرین اخبار