اربعین؛ رسانه پر قدرت عاشورا + لوح

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی(ع)، کانال منتسب به دفتر رهبر انقلاب، بخشی از بیانات ایشان با عنوان "اربعین؛ رسانه پر قدرت عاشورا" را در قالب یک لوح منتشر کرد.

اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها سرزمین عراق و جاده نجف تا کربلا، میزبان خیل عاشقانی است که از گوشه و کنار دنیا آمده‌اند تا با شرکت در پیاده‌روی اربعین و رساندن خود به کربلای معلی، عشق و ارادت خود را به حضرت ابا عبداللّه الحسین(ع) ابراز کنند. در این بین بسیاری از مسئولان، هنرمندان و ورزشکاران و عاشقان امام حسین(ع) دل به جاده عاشقی زدند تا در این همایش جهانی شرکت کنند.

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی(ع)، کانال منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، بخشی از بیانات ایشان با عنوان "اربعین؛ رسانه پر قدرت عاشورا" را در قالب یک لوح منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

لوح | اربعین؛ رسانه پر قدرت عاشورا

رهبرانقلاب: اربعینِ اوّل، رسانه‌ی پُرقدرت عاشورا است. از روز عاشورا تا روز اربعین چهل روزِ فرمانروایی منطقِ حق در میان دنیای ظلمانی حاکمیّت بنی‌امیّه و سفیانی‌ها بود. رسانه‌ی حقیقی یعنی فریاد زینب کبریٰ، فریاد حضرت سجّاد...
امروز هم در دنیای پیچیده‌ی پُرتبلیغات و پُرهیاهویی که بر بشریّت حاکم است، این حرکت اربعین، یک فریاد رسا و یک رسانه‌ی بی‌همتا است. ۱۳۹۸/۰۷/۲۱

اربعین 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.