بودجه نجومی سرخ پوشان برای نقل و انتقالات تابستانی

مسئولان باشگاه لیگ برتری قصد دارند برای تقویت تیم شان، در پایان فصل چند بازیکن جدید جذب کنند.

بودجه نجومی شیاطین سرخ برای نقل و انتقالات تابستانیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش‌های رسانه‌های انگلیسی، اوله گنار سولسشیر سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد برای نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند تا سقف ۳۰۰ میلیون پوند اقدام به جذب بازیکن کند.  

منچستر یونایتد در این فصل شروع ضعیفی داشته و در نیمه دوم جدول قرار دارد. آن‌ها باید فردا در دیداری حساس باید به مصاف لیورپول که با اقتدار کامل در صدر جدول قرار دارد بروند.


بیشتر بخوانید: قیمت نجومی مد نظر سرخ پوشان


سولسشیر در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان جوانی چون هری مگوآیر، آرون ون بیساکا و دنیل جیمز را جذب کرده است. با این حال سولسشیر تمایلش برای جذب چند بازیکن بزرگ در آینده را پنهان نکرده و قصد دارد پس از پایان فصل چند بازیکن جدید را به تیمش اضافه کند. از موسی دمبله و جیمز مدیسون که در گذشته هم شایعاتی مبنی بر انتقال آن‌ها به اولدترافور شنیده می‌شد، به عنوان گزینه‌های اصلی سولسشیر برای تقویت تیم در فصل آینده هستند.  

منچستر یونایتد می‌تواند در ژانویه نیز چند بازیکن جذب کند، اما آن‌ها قصد دارند تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل بعدی صبر کنند و مهاجمان تیم‌های المپیک لیون و لستر سیتی را جذب کنند. همچنین گفته می‌شود که سائول نیگوئز هافبک اتلتیکو مادرید هم مدنظر سرمربی نروژی شیاطین سرخ قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: منچستر یونایتد با ۱۰ مصدوم به مصاف لیورپول می‌رود


پیش از این و در زمانی که دیوید مویس سرمربی سرخپوشان بود، منچستر یونایتد قصد جذب این بازیکن را داشت البته در آن مقطع نیگوئز ۱۹ ساله بود و تصمیم گرفت در اتلتیکو مادرید بماند.  او با عملکرد خوبی که در سال‌های اخیر برجای گذاشت، اکنون به عنوان یکی از برترین هافبک‌های جوان اروپا شناخته می‌شود.

از طرف دیگر این امکان وجود دارد که پوگبا در پایان فصل از شیاطین سرخ جدا شود؛ بنابراین منچستر یونایتد باید در این پست ۱ جایگزین مطمئن داشته باشد.


بیشتر بخوانید: راه حل موفقیت «سولسشیر» از زبان بازیکن سابق منچستر یونایتد


تیمو ورنر مهاجم ۲۳ ساله لایپزیگ آلمان که در این فصل بازی‌های خوبی انجام داده، یکی دیگر از گزینه‌های سولسشیر برای تقویت خط حمله ضعیف تیمش است. لیورپول نیز چندین بار برای جذب مهاجم تیم ملی آلمان اقدام کرده، اما در حال حاضر علاقه یونایتد به این انتقال بیشتر به نظر می‌رسد؛ البته شیاطین سرخ باید تا پایان فصل و باز شدن پنجره‌ نقل و انتقالاتی صبر کنند.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه منجستر یونایتد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار