برگزاری چهارمین همایش ملی باستان شناسی ایران در دانشگاه بیرجند

چهارمین همایش ملی باستان شناسی ایران اول ابان ماه در دانشگاه بیرجند برگزار می شود.

بارانی دبیر اجرایی همایش ملی باستان شناسی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت:دبیرخانه دائمی همایش ملی باستان شناسی ایران از سال ۱۳۹۱ در دانشکده هنر بیرجند تاسیس شد ه است و تا کنون توانسته سه دوره همایش ملی بستان شناسی را با موفقیت برگزار کند.

او افزود: ۱۵۰ مقاله از پژوهشگران در حوزه‌های مختلف باستان شناسی و علوم مرتبط از دانشگاه‌ها و موسسات و پژوهشکده‌های آموزشی سرار کشور به دبیر خانه ارسال شده است.

بارانی با اشاره به اینکه از تعداد مقاله های ارسال شده  100 مقاله مورد تایید قرار گرفته است عنوان کرد:  ۲۵ مقاله در این همایش به صورت سخنرانی و ۶۰ مقاله به صورت پوستر  و ۱۵ مقاله در کتابچه مقاله درج خواهد شد

دبیر اجرایی همایش ملی باستان شناسی ادامه داد: بعد از دریافت اصل مقالات توسط کمیته داوری  که بیش از ۱۸ شخصیت علمی به عنوان داور از مراکز مختلف علمی آموزشی و پژوهشی سراسر کشور انتخاب شده بودند این مقالات را داوری کردند.

او افزود : در کنار این همایش ۳ تا کارگاه آموزشی و همچنین یک سری سخنرانان مدعو که چهر ه‌ها شاخص باستان شناسی کشور هستند شرکت خواهند کرد.

بارانی  ادامه داد: برای برگزاری این همایش ۵۰ شخصیت علمی از مراکز آموزشی مختلف در بحث کمیته علمی همایش را با دانشگاه بیرجند همکاری کردند .

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار