ترامپ: اوباما باعث مرگ یک میلیون انسان شد

رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین پیام خود در توییتر به سیاست های اوباما در خاورمیانه حمله کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در صفحه خود در توییتر نسبت به سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اردن واکنش نشان داد.

بر این اساس، ترامپ در صفحه خود نوشت: نانسی پلوسی در قالب هیئتی از ۹ مقام از جمله آدام شیفِ فاسد در حال سفر به اردن است تا شرایط سوریه را بررسی کند.

وی افزود: او باید بفهمد که چرا اوباما حدودی تعیین کرد و پس از آن هیچ کاری انجام نداد، او سوریه و تمام احترام‌ها را از دست داد. اما من کاری انجام دادم، شلیک ۵۸ موشک. یک میلیون نفر بر اثر اشتباه اوباما کشته شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دونالد ترامپ ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۱۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
هی ترامپ: اوباما یک میلیون نفر را در تمام طول ریاست جمهوری خودش به کشتن داد......اما تا حالا به این فکر کرده ای؟! که از روز اول ریاست جمهوری خودت تا همین امروز چندین میلیون نفر را در مجموع افغانستان+پاکستان+ سوریه+عراق+لیبی+ سودان سومالی + بحرین +یمن با فروش تسلیحات و ارسال سیل گونه آنها با اعزام تروریستهای 110ملت و تجهیز آنان به منطقه خاورمیانه و غرب آسیا چه کشتار انسانی عظیمی براه انداختی؟! و هنوز هم این کشتارها در منطقه ادامه دار است حتی جائی که بظاهر ارتش سنتکام آمریکا عقب نشینی تاکتیکی و استراتژیکی انجام داده اید سناریو را طوری طراحی کرده اید که با ایجاد تفرقه و اختلاف مسلمانان با دستان خودشان مسلمانان هم کیش خود را کشتار میکنند................
آخرین اخبار