اقدام به خودکشی دانش آموز دبیرستانی با اسلحه در داخل کلاس + فیلم

دانش‌آموزی که با آوردن یک اسلحه به کلاس قصد خودکشی در مقابل همکلاسی‌هایش را داشت، با اقدام به موقع و جسورانه معلم ورزش ناکام ماند.

اقدام جسورانه معلم شجاع در خلع سلاح دانش آموز مسلح+ فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام جسورانه و به موقع معلم ورزش دبیرستانی در منطقه پورتلند ایالت اورگن آمریکا را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه یکی از دانش‌آموزان با حمل اسلحه به داخل کلاس قصد خودکشی در مقابل همکلاسی‌هایش را داشت، این معلم جوان وارد عمل شد و در اقدامی مناسب این جوان را ناکام گذاشت.  

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته این دبیرستان تهیه شده جزئیات این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که " آنگل گرانادوس دیاز" ۱۸ ساله با اسلحه‌ای در دست  قصد وارد شدن به کلاس را دارد معلم ورزش او "کیانون لووه" ۲۷ ساله در مقابل درب کلاس سد راه او شده و این جوان را به داخل راهروی دبیرستان هدایت می‌کند.

در حالی که یکی دیگر از معلمان با شنیدن سر و صدا قصد ورود به کلاس را دارد با مشاهده همکارش و این دانش آموز راهرو را ترک می‌کند. لحظاتی بعد و در حالی که این معلم ورزش شجاع، دانش‌آموز هیجان زده را آرام کرده است بار دیگر همکار کیانون وارد راهرو شده و اسلحه را از دست دانش‌آموز می‌رباید. این ویدئو نشان می‌دهد سپس معلم ورزش در اقدامی حرفه‌ای با در آغوش گرفتن این دانش‌آموز تلاش می‌کند تا خشم او را فرو نشانده و او را آرام کند.

 بنا به گزارش رسانه‌های آمریکایی این دانش‌آموز که دچار مشکل روانی بود، پس از جر و بحث با دوستانش قصد داشت تا در داخل کلاس و با انجام خودکشی به زندگی‌اش پایان دهد.  

گفتنی است؛ در این حادثه هیچ تیراندازی انجام نشد.

انتهای پیام/

اقدام جسورانه معلم شجاع در خلع سلاح دانش آموز مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دژمن دژمن دژمن دژمن دژمن دژمن دژمن دژمن دژمن دژمن دژمن
۰۰:۵۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
آمریکا دژمن رو به افول
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۷:۱۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
معلم واقعي عين پدر دلسوزه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۵۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
از فیلم معلومه چقدر عاطفی برخورد کرد.
آخرین اخبار