تولید کننده چینی ۱۰ موبایل ۵ G به بازار عرضه می‌کند

شرکت چینی شیائومی تاکنون ۲ موبایل ۵ G به بازار عرضه کرده است. البته این موبایل‌ها که Mi MIX۳، ۵G و Mi ۹ Pro ۵G نام دارند در بازار چین عرضه شده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک تولید کننده چینی موبایل اعلام کرده در سال آینده میلادی بیش از ۱۰ موبایل ۵ G به بازار عرضه می‌کند. این درحالی است که پیش بینی می‌شود در ۲۰۲۰ سهم موبایل های۵ G از بازار به ۱۰ درصد برسد.

تولید کننده چینی ۱۰ موبایل ۵ G به بازار عرضه می‌کند///گلی

به نقل از گیزموچاینا، شرکت چینی شیائومی تاکنون ۲ موبایل ۵ G به بازار عرضه کرده است. البته این موبایل‌ها که Mi MIX۳، ۵G و Mi ۹ Pro ۵G نام دارند در بازار چین عرضه شده اند.

اکنون مدیر ارشد اجرایی شیائومی اعلام کرده در سال آینده میلادی بیش از ۱۰ موبایل۵ G جدید به بازار عرضه می‌کند. ۳کریر مخابراتی بزرگ چین از هم اکنون پیش ثبت نام دریافت سرویس‌های ۵ G را برای مشتریان خود آغاز کرده اند. طبق آماری که سال گذشته منتشر شد بیش از ۹.۳ میلیون کاربر قبل از ارائه سرویس ۵ G برای دریافت خدمات آن ثبت نام کرده اند.

تاکنون حدود ۵.۶ میلیون نفر برای دریافت سرویس۵ G در شرکت «چاینا موبایل» تاکنون ثبت نام کرده اند. این در حالی است که آمار پیش ثبت نام کاربران برای دریافت سرویس‌های ۵ G در شرکت‌های «چاینا تله کام» و «چاینا یونیکام» به ترتیب ۱.۹ و ۱.۸ میلیون نفر اعلام شده است.

از سوی دیگر شرکت «تولید کننده نیمه رسانا تایوان» (TSMC) در گزارشی جدید پیش بینی کرده در ۲۰۲۰ میلادی تقاضا برای موبایل‌های ۵ G به ۳۰۰ میلیون دستگاه می‌رسد.

درحال حاضر موبایل‌های ۵ G حدود یک درصد بازار را تشکیل می‌دهند، اما پیش بینی می‌شود در ۲۰۲۰ میلادی سهم این موبایل‌ها به ۱۰ درصد از بازار برسد.

همچنین تخمین زده می‌شود چین به دلیل ساخت سریع زیربنای۵ G، بزرگترین بازار برای این فناوری باشد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار