گشایش هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان اردبیل

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان اردبیل در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ظهر امروز در آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان اردبیل گفت: هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در رشته‌های صنایع دستی، صنایع تبدیلی، آشپزی و هنر با هدف معرفی توانمندی‌های بانوان استان برگزار می‌شود.

او افزود: این نمایشگاه در ۳۶ غرفه با مدیریت بانوان برگزار می‌شود و تلاش می‌شود نمایشگاه و بازارچه دائمی با هدف معرفی توانمندی‌ها و تولیدات بانوان استان در پارک‌های بانوان راه اندازی شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل بیان کرد: در همین راستا پشتیبانانی شناسایی شده اند که بانوان توانمند استان به این افراد معرفی و محصولات خود را با راهنمایی و پشتیبانی این افراد عرضه خواهند کرد.

محمدلو افزود: بانوان برای ارائه تولیدات خود به بازار مصرف نیازمند برگزاری نمایشگاه و عرضه محصولات خود هستند و باید زمینه معرفی این توانمندی ها فراهم شود.

هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان از روز دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ح

معرفی توانمندی‌ها و تولیدات بانوان استان اردبیل

برچسب ها: بانوان ، صنایع دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.