مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آخرین جزئیات آب و هوای مرزهای مهران و خسروی

ضیاییان گفت: امروز برای مرز‌های خسروی و مهران بارش پراکنده همراه با رعد و برق و شلمچه بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 

روز/آخرین جزئیات آب و هوای مرزهای مهران و خسروی/آسمان پایتخت بارانی استصادق ضیاییان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات وضعیت جوی مسیرهای منتهی به کربلا اظهار کرد: امروز برای مرز‌های خسروی و مهران بارش پراکنده همراه با رعد و برق و شلمچه بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی آسمان شهر‌های نجف، بصره و کربلا را صاف اعلام کرد و گفت: بنابر بولتن‌های هواشناسی امروز برای آسمان کاظمین احتمال رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان، امروز کرمانشاه با ۱۰ درجه سانتی گراد سردترین و مهران با حدود ۳۸ درجه سانتی گراد گرمترین مرز‌های مسیر کربلا به شمار می‌روند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فردا کماکان در مرز‌های خسروی، مهران و شلمچه احتمال بارش وجود دارد، بیان کرد: روز سه شنبه کرمانشاه با ۸ درجه سانتی گراد سردترین و شلمچه با ۳۶ درجه سانتی گراد گرمترین مرز‌های منتهی به مسیر کربلا هستند.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات آب و هوای کربلا و نجف / آسمان تهران بارانی است


وی ادامه داد: براساس نقشه‌های هواشناسی فردا آسمان نجف نیمه ابری، بصره و کربلا صاف و کاظمین بارانی خواهد بود، ضمن آنکه برای استان‌های ایلام، اهواز و بسطام احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای سایر مناطق کشور بیان کرد: امروز برای نواحی شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز همچون استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، برخی نقاط استان ایلام، خوزستان، چهار محال بختیاری، جنوب اصفهان و بخش‌هایی از شمال شرق و شرق رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، ضمن آنکه شدت بارش امروز عمدتا مربوط به استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و کرمانشاه است.

ضیاییان از بارش پراکنده در آسمان تهران خبر داد و گفت: طی روز‌های آتی کاهش محسوس دما برای تهران نخواهیم داشت.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: از دوشنبه تا آخر هفته در سواحل شمالی کشور بارش متناوب باران و وزش باد پیش بینی می‌شود و دمای هوا در بخش‌های شمالی کشور بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

آسمان شهرهای نجف و کربلا صاف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار