طبق پیش بینی سازمان هواشناسی؛

بارش باران در ۴ استان کشور شدت می‌گیرد/پیش بینی بارش پراکنده همراه با وزش باد برای آسمان پایتخت

امروز با گذر موج تراز میانی جو بارش در استان‌های آذربایجان غربی، غرب و جنوب آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه شدت می‌گیرد.

بارش باران در ۴ استان کشور شدت می‌گیرد/پیش بینی بارش پراکنده همراه با وزش باد برای آسمان پایتختبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی با گذر موج تراز میانی جو طی امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات جنوب غرب و برخی مناطق شمال شرق، شرق به ویژه در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید رخ می‌دهد که شدت بارش در استان‌های آذربایجان غربی، غرب و جنوب آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه است.

طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات جنوب غرب بویژه در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود که شدت بارش در طی این ۲ روز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، همدان، لرستان و غرب مرکزی است.


بیشتر بخوانید: رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان پایتخت ابری است


روز پنج شنبه با تضعیف سامانه بارشی در استان‌های واقع در شمال غرب بوده که گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد است. طی این روز به ویژه در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق واقع در استان‌های غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود.

روز جمعه با عبور سامانه بارشی نسبتا قوی از غرب و شمال غرب کشور در دامنه‌های زاگرس مرکزی، واقع در غرب و شمال غرب کشور، دامنه جنوبی البرز به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. شدت بارش‌ها در این روز در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، شمال خوزستان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز و تهران است.

همچنین از دوشنبه تا آخر هفته در سواحل شمالی کشور بارش متناوب باران و وزش باد پیش بینی می‌شود و دمای هوا در بخش‌های شمالی کشور بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست و نهم مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار