یک مقام مسئول در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آخرین جزئیات آب و هوای کربلا و نجف / آسمان تهران بارانی است

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی، آسمان امروز شهر‌های نجف کربلا، کاظمین و بصره را صاف اعلام کرد.

روز/آخرین جزئیات آب و هوای مسیرهای بازگشت کربلا/آسمان تهران بارانی استصادق ضیائیان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز برای بخش‌های نیمه شمالی کشور همچون استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام و تا حدودی لرستان و ارتفاعات استان خوزستان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید همراه با کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۸ درجه انتظار می‌رود. ضمن آنکه این بارش‌ها ممکن است طی امروز به ارتفاعات استان البرز و تهران برسد.

وی افزود: روز دوشنبه برای استان‌های شمال غرب و ساحلی دریای خزر بارش‌های موقت پیش بینی می‌شود، اما میزان این بارش‌ها چندان چشمگیر نیست.

ضیاییان درباره آخرین وضعیت آب و هوای استان تهران بیان کرد: بنابر نقشه‌های هواشناسی بعدازظهر امروز و فردا احتمال بارش برای تهران دور از انتظار نیست و همواره میزان دما در تمامی نقاط نیمه شمالی کشور طی روز‌های آتی کاهش خواهد یافت.

این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان خود درباره آخرین جزئیات آب و هوای مسیر‌های بازگشت کربلا، گفت: امروز برای مرز‌های خسروی، مهران، ایلام و کرمانشاه رگبار پراکنده باران و همچنین برای اهواز وقوع گرد و خاک و بارش پراکنده پیش بینی شده است.


بیشتر بخوانید: ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ بارش باران و کاهش دما برای بسیاری از استان‌ها


به گفته وی، کرمانشاه با ۱۰ درجه سانتی گراد و ایلام با ۱۴ درجه سانتی گراد سردترین و شلمچه و خرمشهر با ۳۹ درجه سانتی گراد گرمترین مرز‌های مسیر کربلا به شمار می‌روند.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی، آسمان امروز شهر‌های نجف کربلا، کاظمین و بصره را صاف اعلام کرد.

ضیاییان ادامه داد: بنابر بولتن‌های هواشناسی روز دوشنبه در مرز‌های خسروی، مهران و ایلام بارش پراکنده خواهیم داشت، ضمن آنکه با احتمال ضعیف تری برای اهواز و کرمانشاه وقوع بارش پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه کرمانشاه با ۱۱ درجه سانتی گراد سردترین و خرمشهر با ۳۶ تا ۳۷ درجه سانتی گراد گرمترین مرز‌های مسیر کربلا را به خود اختصاص دادند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: روز سه شنبه برای مرز خسروی، مهران و کرمانشاه احتمال بارش پراکنده وجود دارد، ضمن آنکه برای مرز چذابه و خرمشهر انتظار بارش همراه با گرد و خاک را داریم.

انتهای پیام/

آسمان شهرهای نجف و کربلا صاف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار