پایان برق رسانی جیرفت - ارگ بم تا پایان سال ۹۹

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر گفت: شرکت توانیر حمایت‌های خود را برای اتمام به موقع پروژه خط ۴۰۰ کیلو ولت جیرفت به ارگ بم انجام خواهد داد و امیدواریم عملیات اجرایی آن تا پایان پیک سال ۹۹ به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مصطفی رجبی مشهدی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر در حاشیه بازدید از روند اجرایی خط ۴۰۰ کیلو ولت جیرفت - ارگ بم گفت: مسیر خط فوق از دشوارترین مسیر‌های خطوط انتقال در حال اجرای چند سال اخیر در کشور است که با همت همکاران برق منطقه‌ای کرمان و مشاور پروژه در حال احداث است.

رجبی افزود: با توجه به سخت‌گذر بودن مسیر خط و پیچیدگی پروژه باید در انتخاب پیمانکاران واجد شرایط  نهایت دقت به عمل آید تا پروژه در موعد مقرر به پایان برسد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت توانیر همچنین از پست ۴۰۰ کیلوولت ارگ جدید بم نیز بازدید و بر اتمام پروژه توسعه ۴۰۰ کیلو ولت خط بم- زاهدان تا پایان سال تاکید کرد.

او بیان د اشت: خط ۴۰۰ کیلو ولت تک مداره جیرفت ارگ بم به طول ۸۹ کیلومتر از پست ۴۰۰ کیلو ولت جیرفت آغاز و پس از عبور از ارتفاعات سخت‌گذر جبال بارز به پست ۴۰۰ کیلو ولت ارگ جدید بم منتهی می‌شود.

در حال حاضر عملیات نصب برج‌های خط با تلاش شرکت گام اراک در حال انجام بوده و نصب ۵۰ درصد از برج‌ها به اتمام رسیده است.

شروع عملیات اجرایی این خط از نیمه دوم سال ۹۳ بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پیک سال ۹۹ به اتمام برسد.

انتهای پیام/ی

اجرای خط ۴۰۰ کیلو ولت تک مداره جیرفت ارگ بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار