دیدار مسولان انتظامی استان با خانواده شهدا

به منظور دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا، معاون هماهنگ کننده و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران با خانواده معظم شهید والامقام حمزه علی شربتی در شهرستان بهشهر دیدار کردند.

در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، حجت الاسلام سیدعبدالعلی رضایی  رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران در دیدار با خانواده معظم شهید حمزه علی شربتی گفت: شهدا زنده و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و ما درک آن را نداریم تا وجودشان را حس کنیم.

او با بیان این که شهداء اسوه‌های ایمان و مظلومیتند، افزود: خانواده شهدا ادامه دهنده واقعی راه و آرمان‌های شهدا و شیعیان واقعی در ادامه مسیر اصول اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) هستند.

در ادامه این دیدار سرهنگ سید محمد قربان نژاد معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران نیز، گفت: شهیدان شمع‌های فروزان انسانیت و برج‌های مستحکم استقامت در برابر ظلم و جور یزیدیان زمان هستند.

او با اشاره به این که شهدا با نثار خون و جان خویش راه هدایت و رستگاری و لقاالله را پیمودند، افزود: ما وظیفه داریم از یادگاران و وارثان این مسیر الهی حمایت کرده و با توان و اخلاص در خدمت آنان باشیم.

سرهنگ قربان نژاد خانواده‌های شهدا را اسوه ایثار، صبر و مقاوت برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم تا مرحمی باشیم برای گوشه‌ای از سختی‌ها و آلام این عزیزان.

در خاتمه این دیدار با اهداء لوح سپاس و هدیه ازخانواده این شهید والامقام تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/س
 
 

خانواده های شهدا اسوه ایثار، صبر و مقاومت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.