کمک بیش از ۳۳ میلیاردی ریالی مردم سخاوتمند به نیازمندان

رئیس کمیته امداد سنقر گفت: مردم نوع دوست و سخاوتمند در شش ماهه اول سالجاری ۳۳ میلیاردو ۵۵۲ میلیون ریالی به نیازمندان کمک کردند.

کمک بیش از ۳۳ میلیاردی ریالی مردم سخاوتمند به نیازمندانامجدیان رئیس کمیته امداد سنقر  در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با تقدیر  از مردم خردمند و نیک اندیش گفت: در شش ماهه اول سالجاری مردم نوع دوست و خیرین با کرامت نیازمندان را تنها نگذاشتند و ۳۳ میلیاردو ۵۵۲ میلیون ریالی به نیازمندان اهدا کردند.

او گفت:  ۲۰ میلیاردو ۳۱۷ میلیون ریال  در قالب کمک های اهدایی وجوه امانی و انتظامی بوده است.

امجدیان با بیان اینکه  ۸۲۸۰ صندوق در شهرستان سنقر و کلیایی قرار دارد گفت: در نیمه نخست سال  دو میلیاردو ۳۹۰ میلیون ریال نیز از کمک های مردم نیکوکار به صدقات اختصاص دارد.
 
 رئیس کمیته امداد سنقر گفت:  ۵ مرکز نیکوکاری  که شامل ۲مرکز شهری و ۳ مرکز روستایی است نیز به نیازمندان کمک کردند که  ۱۰ میلیارد و ۸۴۵میلیون ریال از این محل جمع آوری شده است.

امجدیان گفت:  گسترش فرهنگ انفاق و کمک به همنوعان را از رسالتهای مهم امداد است  که با همدلی مردم سخاوتمند  کمک های مردمی  نسبت به شش ماهه مشابه در سال گذشته  ۳۱ درصد رشد داشته است.

او  با اشاره به اجرای طرح های اشتغالزایی در شهرستان سنقر اعلام کرد: تعداد ۵۰ طرح دامپروری پس از تصویب در کمیسیون اشتغال امداد شهرستان جهت تعیین شعبه و پرداخت تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه و توسعه روستایی ارسال گردید.


امجدیان بیان کرد:  از ابتدای سال جاری تعداد ۳۱۷ طرح اشتغالزایی به مبلغ ۱۵۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت تعیین شعبه به امداد استان ارسال گردیده که تعداد ۱۹۷ طرح به مبلغ ۷۰میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال تعیین شعبه شده و از این تعداد ۱۱۹ طرح به مبلغ ۴۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند.


پرداخت ۱۵ میلیارد ۴۳۸ میلیون ریال به مددجویان صحنه

 

 

رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه  در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، از پرداخت ۱۵ میلیارد ۴۳۸ میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش شهرستان صحنه خبر داد.

او  با اعلام اینکه سیاست اشتغال این نهاد حمایت از مشاغل خرد و زودبازده است افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۷ طرح بااعتبار ۱۵ میلیاردو ۴۳۸ میلیون ریال درزمینهٔ کشاورزی، صنایع‌دستی، خدماتی، دامپروری اجراشده است.

سیدمنصور رحیمی گفت: برای پایدار سازی طرح‌های اشتغال ۲۵۶ نفر از کلاس‌های آموزشی مهارت آموزی و پایدار سازی طرح‌های اشتغال بهرمند شده و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

رحیمی گفت: از دیگر اقداماتی کمیته امداد در راستای خودکفایی مددجویان و ایجاد اشتغال معرفی ۶ نفر از فرزندان مددجو به مراکز کاریابی است.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.