پرداخت دو میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در آستانه سال تحصیلی جدید دو میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت پرداخت شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید دو میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت پرداخت شده است، گفت : ۵۲۳ میلیون تومان از این میزان کمک هزینه از محل صدقات و کمک‌های مردمی تامین شده است.

او گفت : کمیته امداد هرساله در آستانه سال تحصیلی جدید به دانش آموزان تحت حمایت کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند.

رخصی با بیان اینکه این کمک هزینه به صورت متغیر با توجه به محرومیت محل سکونت دانش آموزان و مقطع تحصیلی آنان پرداخت می‌شود، افزود: پیش از شروع آغاز سال تحصیلی جدید سال جاری حدود ۱۳ هزار دانش آموز مددجو در استان از کمک هزینه تحصیلی بهره‌مند شده اند.

او با بیان اینکه امسال دو میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت در استان پرداخت شده است، افزود: ۵۲۳ میلیون تومان از این میزان کمک هزینه از محل صدقات و کمک‌های مردمی تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: باقی کمک هزینه تحصیلی پرداختی به دانش آموزان نیازمند از محل اعتبارات داخلی این نهاد تامین شده است .

 

 

انتهای پیام/د

۵۲۳ میلیون تومان کمک هزینه از محل صدقات و کمک‌های مردمی تامین شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار